Hvordan limer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Ansemusen

Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal få sat pynten fast på kagen  Har købt noget tylolose, som der står på hjemmesiden, kan bruges som lim. Men hvordan blander jeg det op, og er det overhovedet en god måde at gøre det på?

Hvad bruger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Bellinda89

Ansemusen skriver:

Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal få sat pynten fast på kagen  Har købt noget tylolose, som der står på hjemmesiden, kan bruges som lim. Men hvordan blander jeg det op, og er det overhovedet en god måde at gøre det på?

Hvad bruger I?

Bare vand

Anmeld

16. marts 2011

Fiffi84

Jeg bruger past. æggehvider...

Og det funker helt fint...

Anmeld

16. marts 2011

Ansemusen

Tak for de hurtige svar

Kommer man bare vand eller æggehvider  på fondanten og sætter fx. blomster på eller omvendt?

Anmeld

16. marts 2011

Fiffi84

Jeg gør det omvendt... Så er jeg fri for at keg kommer "lim" på et for stort område... Men tror at det er en smags sag...

Anmeld

16. marts 2011

Ansemusen

Fiffi84 skriver:

Jeg gør det omvendt... Så er jeg fri for at keg kommer "lim" på et for stort område... Men tror at det er en smags sag...

Oki - lyder også smartest  Holder man så blomsten på i noget tid, eller sidder de bare næsten med det sammen?

Anmeld

16. marts 2011

Fiffi84

Det kommer nok lidt an på tyngdekræften... Hvis det er en tung ting der skal sidde på siden, bør du nok støtte det med et eller andet... (har ikke selv prøvet det, men ville nok ligge noget vat undet... måske pakket ind i en skum klud, så der ikke kommer vat på pynten... så støtter det uden at lave mærke... Det er i hvert fald min teori...)

Aner ikk om jeg giver mening... Men inde i mit lille kaos hoved giver det helt vild meget mening...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.