jer med "store" drenge hjælp lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

millesofie

Marcus-Emil er nu ca 5½ og han har endnu ikke kommet til at slå sine "boller"

ja undskyld men jeg synes det er mærkeligt  han har faldet og slået sig i nærheden af og tæt på (jeg ved jo ikke præcis hvor) men min tanke er lidt om det måske ikke gør lige så ondt at slå dem endnu som det gør senere for drenge

eller måske har han ikke følelse nok i dem?? altså han kan jo sagens pille ved tisseren som alle drenge gør, han er dog ikke slem til det.

er mest bange for om jeg har overset noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

ekzunz

Jeg tror ikke de er så følsomme i den alder. Lukas er 6 år og han slår heller ikke "bollerne". Af og til lader han som om, men jeg tror mere det handler om at han har set hvordan hans storebrødre reagerer når han sparker dem der (ikke populært)

De første tegn på at drenge går i pubertet er jo at testiklerne vokser, så måske det også er der at de begynder at blive mere følsomme.

Anmeld

16. marts 2011

SussieThyssen

Fisenberg skriver:

ja undskyld men jeg synes det er mærkeligt  han har faldet og slået sig i nærheden af og tæt på (jeg ved jo ikke præcis hvor) men min tanke er lidt om det måske ikke gør lige så ondt at slå dem endnu som det gør senere for drenge

eller måske har han ikke følelse nok i dem?? altså han kan jo sagens pille ved tisseren som alle drenge gør, han er dog ikke slem til det.

Altså nu er testiklerne mere beskyttede på små drenge, men hvis han først landede med et brag overskrevs på en cykelstang eller en gren eller noget, så er jeg sikker på, at han nok skal komme op i det røde felt, hvor han vil præstere en jodlen, der kan gøre selv den bedst trænede østriger misundelig
Så tag du den bare med ro.
Begge sten skal selvfølgelig være i pungen på nuværende tidspunkt, så det må du lige tjekke, hvis ikke lægen allerede har gjort det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. marts 2011

millesofie

Znuzke skriver:

Jeg tror ikke de er så følsomme i den alder. Lukas er 6 år og han slår heller ikke "bollerne". Af og til lader han som om, men jeg tror mere det handler om at han har set hvordan hans storebrødre reagerer når han sparker dem der (ikke populært)

De første tegn på at drenge går i pubertet er jo at testiklerne vokser, så måske det også er der at de begynder at blive mere følsomme.

ja du har nok ret i  

kom bare lige pludselig til at tænke på det og så bliver man en kende urolig når det ikke er faldet en ind før

Anmeld

17. marts 2011

millesofie

SussieThyssen skriver:

Altså nu er testiklerne mere beskyttede på små drenge, men hvis han først landede med et brag overskrevs på en cykelstang eller en gren eller noget, så er jeg sikker på, at han nok skal komme op i det røde felt, hvor han vil præstere en jodlen, der kan gøre selv den bedst trænede østriger misundelig
Begge sten skal selvfølgelig være i pungen på nuværende tidspunkt, så det må du lige tjekke, hvis ikke lægen allerede har gjort det.

Kærligst
Sussie

tak

du kan altid forklare det på en måde så man bliver helt rolig

Anmeld

17. marts 2011

Carina1977

Fisenberg skriver:

Hehe det er da et meget uskyldigt spørgsmål

Min søn bliver 11 år til juni, og han har heller aldrig slået sig dernede, og hvis han har, så har det i hvert fald ikke været forbundet med smerte. Jeg er ikke sikker, men måske er det først når de kommer i puberteten, at de bliver mere følsom der. Aner det ik

Men i hvert fald....din søn er ikke unormal, for så ville min søn godt nok også være det

Anmeld

17. marts 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.