iphone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Fam. Madsen

Karoline skriver:

Det gør der uden tvivl - det ville være meget ulig Apple ikke at lave løbende opdateringer af deres produkter. Og nej, man kan jo simpelthen ikke overleve uden at have den nyeste version 

jeg har dog kun 3'eren nu men jeg er da bare nød til og have 5'eren så må jeg jo springe 4'eren over. men nej det er svært og overleve for har kigget meget på den 4'eren men har holdt mig i skinnet netop pga. 5'eren 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg elsker min!!! Jeg har 4'eren.

Det er det bedste køb længe... Men vær lige opmærksom på at skærmen - på både for og bagsiden - er yderst sarte... De holder ikke til at blive tabt....ihvert fald ikke på klinker. Det gjorde jeg med min efter kun 9 dage  Heldigvis dækkede forsikringen.

Anmeld

29. april 2011

Fru.Mäes <3

ELSKER MIN IPHONE 4  Og kan da ikke leve uden den nu!!!

Anmeld

29. april 2011

An&Jo

puuuh, det er en dyr vane.. man kan jo ikke lade være med at købe den nyeste..

MEN jeg ELSKER mig Iphone, og vil aldrig bytte den.. Jeg har 4'eren, og skal nok have 5'eren når den kommer her til sommer..

Anmeld

29. april 2011

sarahb

Den bedste tlf EVER, skal aldrig ha andet

Anmeld

29. april 2011

Bondepigen

Jeg elsker min 4'er som jeg lige har fået, da min nuværende tlf er ved at være færdig.

Jeg er vild med videokameraet deri, som egentlig var grunden til at valget faldt på en Iphone (da vi længe har talt om, at vi glemmer at filme vores datter) ellers havde en hvilken som helst 'fon været fin nok... Men det er da osse et ekstra plus, at man kan sidde og surfe herhjemme på den, når datteren har snuppet Ipad'en...

Der skulle komme en 5'er til september ifølge nyhederne på tv2 for et stykke tid siden...

Anmeld

29. april 2011

MissGeoh

LOVE IT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.