Jeg er udskrevet og hjemme igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Pia.

Først igen tak for alle de søde beskeder jeg har fået... Har haft et par frygtelige dage med frygt for fremtiden og hvad alt det her skal ende med... Så jeres søde beskeder var så dejlige at læse, når det hele så aller mest sort ud...

Jeg har været igennem en masse undersøgelser de sidste par dage... Det de var allermest bange for var en diskusprolaps - dette kunne de HELDIGVIS udelukke efter den MR scanning jeg var igennem... PUHA, græd simpelthen af glæde da jeg fik fortalt det af den meget søde sygeplejerske, der skulle komme og give mig beskeden... - et par frygtelige timer...

Smerterne er desværre stadig det samme - men de stærke piller jeg får gør selvfølgelig at jeg kan klare at gå rundt nu og være til uden det gør alt for ondt.. Desværre virker morfinen på mig så jeg bliver rigtig dårlig og kaster meget op...

Jeg skal tilbage til sygehuset i morgen igen - fik lov at tage hjem, da Mikkel skulle til Lalandia i dag med sin faster, kusine og fasters kæreste til på søndag, så ville bare så gerne hjem og sige farvel...

I morgen skal jeg først møde På Ortopædkirugisk afdeling og have tjekket min arm, hofter, haleben, håndled og de andre led i min krop som er så smertefulde - så skal jeg igennem nogle flere prøver efter følgende og så skulle alt det her jo meget gerne ende med et svar...

Lige nu er jeg ikke blevet meget klogere,men jeg har kunne udelukke det værst tænkelige for mig - og det har lettet en del på humøret...

Knus og pas på jer selv og jeres krop - uhyggeligt som det pludselig kan vende...

Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

CarinaSB

Pia. skriver:

Først igen tak for alle de søde beskeder jeg har fået... Har haft et par frygtelige dage med frygt for fremtiden og hvad alt det her skal ende med... Så jeres søde beskeder var så dejlige at læse, når det hele så aller mest sort ud...

Jeg har været igennem en masse undersøgelser de sidste par dage... Det de var allermest bange for var en diskusprolaps - dette kunne de HELDIGVIS udelukke efter den MR scanning jeg var igennem... PUHA, græd simpelthen af glæde da jeg fik fortalt det af den meget søde sygeplejerske, der skulle komme og give mig beskeden... - et par frygtelige timer...

Smerterne er desværre stadig det samme - men de stærke piller jeg får gør selvfølgelig at jeg kan klare at gå rundt nu og være til uden det gør alt for ondt.. Desværre virker morfinen på mig så jeg bliver rigtig dårlig og kaster meget op...

Jeg skal tilbage til sygehuset i morgen igen - fik lov at tage hjem, da Mikkel skulle til Lalandia i dag med sin faster, kusine og fasters kæreste til på søndag, så ville bare så gerne hjem og sige farvel...

I morgen skal jeg først møde På Ortopædkirugisk afdeling og have tjekket min arm, hofter, haleben, håndled og de andre led i min krop som er så smertefulde - så skal jeg igennem nogle flere prøver efter følgende og så skulle alt det her jo meget gerne ende med et svar...

Lige nu er jeg ikke blevet meget klogere,men jeg har kunne udelukke det værst tænkelige for mig - og det har lettet en del på humøret...

Knus og pas på jer selv og jeres krop - uhyggeligt som det pludselig kan vende...

Pia

Puha det er da noget af en tur du er igennem .. Håber snart at det bliver bedre ..

Anmeld

16. marts 2011

BabyThilde

Håber de finder ud af hvad der er med dig, og du meget snart får det bedre.

Rigtig god bedring herfra

Anmeld

16. marts 2011

Lolli

KÆMPE  til dig. Det er dejligt du kunne komme hjem lidt - at ligge på sygehuset er bare ikke sjovt. Håber du snart får svar på hvad du fejler, for det holder bare ikke i længden at gå rundt med den uvished. Godt at morfinen hjælper på smerterne, men det må da være ubehageligt at vide de ikke er gået væk, men bare gemmer sig bag "dopen"?! Endnu et kram får du herfra!

Anmeld

16. marts 2011

Lolli

KÆMPE  til dig. Det er dejligt du kunne komme hjem lidt - at ligge på sygehuset er bare ikke sjovt. Håber du snart får svar på hvad du fejler, for det holder bare ikke i længden at gå rundt med den uvished. Godt at morfinen hjælper på smerterne, men det må da være ubehageligt at vide de ikke er gået væk, men bare gemmer sig bag "dopen"?! Endnu et kram får du herfra!

Anmeld

16. marts 2011

Lone Jakobsen

sikke en slem omgang du er igennem. håber snart de finder ud af hvad der er galt så du kan komme helt ovenpå igen.

Anmeld

16. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Åhh Pia du er sådan i mine tanker..

Håber de snart finder ud af hvad, der kan gøres for dig, så du meget hurtigt kan få det bedre

Ved selv hvordan det er at gå i uvished.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

16. marts 2011

Mathilde

Hvor er det godt, at det værst tænkelige er udelukket sikke en lettelse! Og dejligt du lige kan komme hjem lidt.

Men hvad tror de så det er?

Super godt at høre fra dig....har virkelig sendt dig mange tanker.

Stort knus

Anmeld

16. marts 2011

muzen

ej det er godt nok uhyggelig læsning. kunne ikke gå forbi uden og give dig en krammer jeg syntes du skal sige til dem at du vil tjekkes for fibromyalgi. en muske led sygdom, min mor har den og noget af det du skiver passer meget godt på dig. men så er der også noget af det der ikke gør. men min mors er heller ikke så agrasiv og jeg må indrømme jeg har ikke læst om det.

Anmeld

16. marts 2011

pussepige

Sikke en omgang du har været igennem indtil nu... Håber de finder ud af hva der er gal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.