sange du forbinder dine børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.658 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg sidder her og tænker at når mit lille spir engang kommer til verden vil jeg gerne lave et maleri med en sang som jeg forbinder med den lille. men har lidt svært ved at finde den rigtige.

jeg har tænkt på sangen: du er min øjesten

da det jo er mit lille vidunder der er i maven  

hvad sange har i tænkt på i sammenhæng med jeres børn? eller det barn i venter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anitta Kristiansen

16. marts 2011

Stumpen

Fra min den første blev født sang vi netop "du er mit øjesten" og blev hun senere ked, så sang vi den og hun faldt til ro..

Jeg fandt desværre aldrig en sang til nr. 2, for "du er mit øjesten" var ligesom Mathildes... og det kan godt irritere mig lidt i dag at Victoria og jeg ikke har en sang...

Anmeld

16. marts 2011

celkt

da jeg ventede min den første besluttede jeg at jeg ville have en vuggesang, som jeg kun forbandt med mine børn, altså ikke noget, der er blevet sunget for mig. Så jeg startede allerede med at synge 'lul lul, rokken går', for min den ældste da han lå i min mave, og det har jeg så også gjort for de to andre. Nu er det den sang, der skaber tryghed, hvis de er syge eller overkørte, og det er så dejligt. Jeg valgte den, fordi jeg elsker det historiske billede fra gamle dage, de få vers laver og så er det en dejlig rolig sang....

Anmeld

16. marts 2011

Bellinda89

JEG ELSKER SIMPELTHEN DEN HER <3

http://www.youtube.com/watch?v=ps9e1vqOKtM

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

Tommy Seebach... du er det dejligste jeg har..  

Det er min søns og min sang..

Anmeld

16. marts 2011

oo

jamen selvfølgelig "here comes the sun"  og så Barndommens Land, som har stor betydning for mig. og Trilles "Lille Sol"

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

Britney Spears (som jeg er stooor fan af) har lavet en sang der hedder My Baby ... Første gang jeg ammede ham efter vi kom hjem fra sygehuset hørte jeg den , og sad og kiggede på ham , og så kiggede han op til mig .. Kunne ikke lade vær og græde .. 

http://www.youtube.com/watch?v=abndZkn9jAg

Anmeld

16. marts 2011

GUSO

Hej.. Meget sjovt så er min/vores sang: du er min øjesten, jeg sang den for min pige da hun lå i min mave, og synger den nu når hun skal sove i bare i det hele taget falde til ro, syntes den er helt fantastisk.. Camilla

Anmeld

16. marts 2011

Tip!

morethanperfect skriver:

Britney Spears (som jeg er stooor fan af) har lavet en sang der hedder My Baby ... Første gang jeg ammede ham efter vi kom hjem fra sygehuset hørte jeg den , og sad og kiggede på ham , og så kiggede han op til mig .. Kunne ikke lade vær og græde .. 

http://www.youtube.com/watch?v=abndZkn9jAg

Den er SÅ fantastisk...

Jeg har lavet en gammel billed ramme om, hvor der nu er billeder af min søn. Lige fra han ligger i min mave, armbånd, scannings billeder, nyfødte billeder, billeder fra hans første år.. Det har jeg skrevet netop den tekst i midten..

My baby...  Fantastisk sang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.