Mønster til voksipose betræk - anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.407 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Lunae

Hej piger!
Jeg påtænker at sy et nyt betræk til vores voksi, men jeg har aldrig rigtig syet og kender intet mønster! Er der nogen som har et mønster eller måske kunne have lyst til at sy en til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

eliasogmor

Lunae skriver:

Hej piger!
Jeg påtænker at sy et nyt betræk til vores voksi, men jeg har aldrig rigtig syet og kender intet mønster! Er der nogen som har et mønster eller måske kunne have lyst til at sy en til mig

lytter lige med.. op med dig...

Anmeld

16. marts 2011

Betteisen

Kan du ikke bruge det gamle betræk at sy efter???

Min mor syede et til mig... det var en noget omstændig affære, men det blev faktisk ok

Anmeld

16. marts 2011

Lunae

Betteisen skriver:

Kan du ikke bruge det gamle betræk at sy efter???

Min mor syede et til mig... det var en noget omstændig affære, men det blev faktisk ok

Jow måske, men har bare ingen erfaring med at sy! Men overvejer at forsøge mig med noget billigt stof, bare for at se om jeg kan! Har du mon et billede af din? Søger ideer

Anmeld

16. marts 2011

Betteisen

Lunae skriver:

Jow måske, men har bare ingen erfaring med at sy! Men overvejer at forsøge mig med noget billigt stof, bare for at se om jeg kan! Har du mon et billede af din? Søger ideer

Jeg mener min mor syede efter selve dynen.... Jeg har taget et enkelt billede af min her. Beklager hvis lyset er dårligt.

Stoffet er fra Stof 2000 og jeg mener det kostede 79,95/m. Inderforet er lagenlærred i mørk lilla til 20 eller 30kr/m.

Anmeld

16. marts 2011

Lunae

Betteisen skriver:

Jeg mener min mor syede efter selve dynen.... Jeg har taget et enkelt billede af min her. Beklager hvis lyset er dårligt.

Stoffet er fra Stof 2000 og jeg mener det kostede 79,95/m. Inderforet er lagenlærred i mørk lilla til 20 eller 30kr/m.

Hold op hvor er den skøn virkelig lækre farver - jeg vil også have en lilla! Tusind tak for billedet!

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

Hende her har syet nogle helt fantastiske voksi-poser.... Jeg ved ikke lige hvor de er på siden, men de er der et sted.....og det er ikke spild-tid at lede efter noget på hendes hjemmeside, den er fyldt med fantastiske ting

http://karlssonskludeskab.blogspot.com/

Anmeld

16. marts 2011

Maria.

Jeg har syet betræk til min sleebee.. Der har jeg bare tegnet efter selve dynen.. Stort arbejde, men man er glad når man står med det færdige resultat!!

Anmeld

16. marts 2011

Lunae

Maria. skriver:

Jeg har syet betræk til min sleebee.. Der har jeg bare tegnet efter selve dynen.. Stort arbejde, men man er glad når man står med det færdige resultat!!

Har du et billede?

Anmeld

16. marts 2011

Maria.

Lunae skriver:

Har du et billede?

Det må lige blive i morgen.. Den er også lilla!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.