Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ligger ikke inde med nogen, men jeg lavede dem selv, da jeg skulle lave vægmaleri sidst. Ellers kan jeg anbefale at gå på nettet og printe det ud du vil have og så bruge det til skabelon?!
Der er selvfølgelig lidt arbejde i det, men så bliver det også super personligt.
Held og lykke.
Blop'ens Mor skriver: Jeg ligger ikke inde med nogen, men jeg lavede dem selv, da jeg skulle lave vægmaleri sidst. Ellers kan jeg anbefale at gå på nettet og printe det ud du vil have og så bruge det til skabelon?! Der er selvfølgelig lidt arbejde i det, men så bliver det også super personligt. Held og lykke.
Bryndis skriver: Jeg har desværre ingen printer men det havde jeg ikke lige tænkt på. Må lige et smut hjem til svigermor og låne deres printer så Tak
Jeg har desværre ingen printer men det havde jeg ikke lige tænkt på. Må lige et smut hjem til svigermor og låne deres printer så Tak
Panduro hobby har skabeloner i plastik, du kan vaske og gemme til senere brug
sarah Foged skriver: Panduro hobby har skabeloner i plastik, du kan vaske og gemme til senere brug
Bryndis skriver: Er det er forretning eller hjemmeside?
Er det er forretning eller hjemmeside?
begge dele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128