Nogen der her eller kender danefæ jakkerne til voksne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.807 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

cecilie1984

Jeg har forelsket mig i en jakke fra danefæ som hedder else.

men keder ikke til deres størrelser.

ved man kan få jakkerne både i xl og xxl

men hvad svarer de til? 40-42-44 eller højere??

nu er jeg selv en lidt stor pige (og gravid) så tænker selv en xxl.

problemet er at de ikke har dem i xxl i byen og derfor skal jeg måske bestille den på nettet.

cecilie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

SpunkenJo

Den er godt nok flot!!

Link til hjemmeside måske

Anmeld

16. marts 2011

cecilie1984

SpunkenJo skriver:

Den er godt nok flot!!

Link til hjemmeside måske

her bla

http://www.laerkeoglillebror.dk/sort-else-overgangsjakke-med-lilla-svane-inderfor-fra-danefae.html

Anmeld

16. marts 2011

JulieE

Jeg har en Danefæ regnjakke, som jeg er SÅ glad for... Glæder mig så meget til det er varmt nok til at bruge den igen

Jeg synes umiddelbart de er almindelig i str, måske en anelse til den lille side. Jeg bruger 3840 i tøj og min jakke er str L

Anmeld

16. marts 2011

cecilie1984

JulieE skriver:

Jeg har en Danefæ regnjakke, som jeg er SÅ glad for... Glæder mig så meget til det er varmt nok til at bruge den igen

Jeg synes umiddelbart de er almindelig i str, måske en anelse til den lille side. Jeg bruger 3840 i tøj og min jakke er str L

ok tak

så er der måske en mulighed for at jeg kan være i en xxl

Anmeld

16. marts 2011

MSM

Jeg har den også og er rigtig glad for den!!

Men tror det kommer an på om det er efterårs-/forårsjakken eller vinterjakken. Jeg har efterårs-/forårsmodellen, og jeg synes den er lidt lille i størrelsen. Den er stor nok i maven, men synes den er lidt stram ved brystet. Og jeg har ikke de største bryster

Anmeld

16. marts 2011

Kamulla

jeg fik afvide den var lille i str og bruger normalt en S, så købte i M, og den er bare ALT for stor.. det så en regnjakke så jeg ville sige de ligger i den store ende... hvor min veninde med selv samme regnjakke jo mener de er små

Anmeld

16. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har en overgangsfrakke fra Danefæ (som jeg i øvrigt også har til salg herinde). Det er en str. S, men jeg synes det er en lidt stor str. S.

Jeg bruger 75B i bh, og den sidder lidt løst på mig ved brystet - jeg kunne sagtens være i en xs, men bruger normalt s i alt andet tøj-

Anmeld

16. marts 2011

Molly23

Jeg vil også sige at de er lidt store i størrelserne. Jeg har vinterjakken i str. s, men kunne godt have en xs, selvom jeg normalt bruger s i alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.