Træning mens man er i behandling..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Malene76

Hej I kloge kvinder...

Jeg har nu trænet i 2 måneder og har lige fundet det der tænder mig, så jeg er bare belvet SÅ glad for det. Vi skal i gang med behandlingen igen på fredag efter 1½ forsøg der ikke gik godt. Jeg vil rigtig gerne forsætte med at træne og ser intet problem med det før jeg går i gang med den sprøjte der skal skubbe gang i mine æg. Så holder jeg nok en pause. Jeg er i tvivl om hvornår jeg så kan gå i gang igen. Jeg holder 14 dages fri fra arbejde og selvfølgelig fra træning, efter ægoplægning, hvis vi altså er så heldige at vi kommer dertil. Men men hvornår kan jeg begynde at træne igen. Jeg træner i Butterfly Fitness, det svarer til den træning man også laver i Loop. Det er cirkeltræning.

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

nielsen80

for I kan komme i gang igen.

Mit svar afhænger meget af, om du bliver gravid eller ej. Tror det er en god ide ikke at lave for hård træning efter ÆO og frem til test. Er du så blevet gravid herefter, gør samme råd som for alm. gravide sig nok gældene(alt med måde), bliver du ikke gravid, skal du bare foresætte i samme dur. Skal dog sige, jeg på ingen måde er ekspert i det...men synes bare det er det jeg har læst mig frem til.

Anmeld

16. marts 2011

Sunflower

nielsen80 skriver:

for I kan komme i gang igen.

Mit svar afhænger meget af, om du bliver gravid eller ej. Tror det er en god ide ikke at lave for hård træning efter ÆO og frem til test. Er du så blevet gravid herefter, gør samme råd som for alm. gravide sig nok gældene(alt med måde), bliver du ikke gravid, skal du bare foresætte i samme dur. Skal dog sige, jeg på ingen måde er ekspert i det...men synes bare det er det jeg har læst mig frem til.

Enig med Nielsen80. Du må også gerne træne meget lidt efter ÆO, det har jeg fået at vide, men det må ikke være hård træning. Men altså en god gutur hvor du får pulsen lidt op skader vist ikke...

Men i bund og grund synes jeg du skal snakke med din læge - han/hun ved jo trods alt bedst og det ville være så ærgeligt hvis man får lagt for hårdt ud eller starter for tidligt

Anmeld

16. marts 2011

Malene76

Tusind tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.