HJÆLP? .. hvordan får jeg små hår af tøjet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.393 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

sandra-t

nu blev min søn klippet hso frisøren idag.. han ville ik ha klædet på og sad hos mig, det resulterede i at alle de små hår røg ned på mig... har prøvet at vaske 2 gange nu.. uden nogen former for hjælp.. arg :/

gode råd modtages med kyshånd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Kindfed

Prøv med gaffa tape eller lignende. Man kan også få de der fnugruller beregnet til tøj, de klistrer bare ikke helt så meget.

Anmeld

16. marts 2011

SaNiNa

Ja vil også sige en fnugrulle den bruger jeg til kattehår

Anmeld

16. marts 2011

sandra-t

Sanne og Nicklas skriver:

Ja vil også sige en fnugrulle den bruger jeg til kattehår

har prøvet med fnugrulle.. men nøj der er mange hår.. det virker som en hel hund jeg har fået med mig hjem.... tænker om tørretumbleren måske kan ta det.. måske af flere omgange?.. selvom det godt nok koster. men har heller ik lyst til at miste alt tøjet :/ suk suk.

Anmeld

16. marts 2011

sandra-t

har lige læst noget med nogen engang vaskeklude der skal med i vaskemaskinen da de vil suge hårene til sig .. nogen der har erfaring med dette?

Anmeld

16. marts 2011

SaNiNa

sandra-t skriver:

har prøvet med fnugrulle.. men nøj der er mange hår.. det virker som en hel hund jeg har fået med mig hjem.... tænker om tørretumbleren måske kan ta det.. måske af flere omgange?.. selvom det godt nok koster. men har heller ik lyst til at miste alt tøjet :/ suk suk.

Ja der er altid mange hår efter en tur hos frisøren. Nicklas vil heldigvis gerne have klædet på og side selv han at blive klippet

Anmeld

16. marts 2011

SaNiNa

sandra-t skriver:

har lige læst noget med nogen engang vaskeklude der skal med i vaskemaskinen da de vil suge hårene til sig .. nogen der har erfaring med dette?

Tror du vil tage flere hår i tørretumbleren da de bliver elektriske.

Men du må jo forsøge

Anmeld

16. marts 2011

sandra-t

Sanne og Nicklas skriver:

Ja der er altid mange hår efter en tur hos frisøren. Nicklas vil heldigvis gerne have klædet på og side selv han at blive klippet

ja jeg skulle vist også selv ha haft et klæde på.. det ved jeg så til næste gang. må over i fakta efter engangslude ... må se om det virker.

Anmeld

16. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Læg det i tørretumbleren men en pakke grydesvampe... de farvede.. sådan en 8-10 stykker.. så skulle de gerne forsvinde

Anmeld

16. marts 2011

sandra-t

Anjamichell skriver:

Læg det i tørretumbleren men en pakke grydesvampe... de farvede.. sådan en 8-10 stykker.. så skulle de gerne forsvinde

super det må prøves.. ligenu har jeg fyret en halv pakke engangs servietter i.. men kommer da fluks nogen svampe i også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.