Øvvv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

ChatH

Jeg er bare så mut og har slet ikke lov til at være det.

Jeg skrev i et indlæg for lidt siden jeg mente at jeg kunne få overtalt manden til en baby mere.

Men nu har vi så taget snakken- og han føler ikke han har lyst. han er bange for at vores tid til hinanden forsvinder og at det bliiver uoverskueligt og for hårdt. så han vil helst bare nyde dem vi har og så til at lave nogen andre ting end vi har kunne.

og økonomisk syntes han også det ville være hårdt med en bebs mere. 

Jeg kan godt følge ham, men alligevel bare slet ikke!

Vi har plads i bilen, vi har et værelse og vi har massere af kærlighed. jeg kan slet ikke forenige mig selv med at vi ikke skal have den sidste. jeg har bare været ked og grædt idag.

vi har tre fantstiske børn, men jeg har altid sagt jeg ville have 4 og det kommer jeg måske ikke til. 

jeg skal ikke være gravid mere, ikke føde mere ikke amme mere og købe babyting. Jeg er bare virkelig ked.

Jeg har hele tiden sagt at jeg gerne ville have en tæt på valde så derfor jeg begynder at tænke på det nu. jeg skal også finde ud af med arbejde og sådan så åhh alt skal flaskes. Jeg bliver bare ked ved tanken.

Årh en masse lort jeg fik lukket ud. sorry!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

JustAnotherName

Det er ikke lort du lukker ud ... det er tanker og følelser.
Og du er da i din gode ret til at have det sådan.

Herhjemme har vi ikke nogen "fast aftale" om hvorvidt vi skal have en sidste, baby nr. 3, en dag, eller ej. Lige nu er pladsen og økonomien og overskudet ikke til det. Men tankerne og lysten - engang - er der nok hos os begge. Jeg er på én gang afklaret med, at det MÅSKE ikke bliver til flere, end de to som vi har. Og samtidig, så har jeg, ligesom dig, utrolig svært ved at forlige mig med, hvis IKKE jeg skal prøve en SIDSTE gang at være gravid, at have en lille-bitte baby, at blive mor og gå på barsel og dyrke det hele om igen med alt hvad det indebærer af træthed og lykkerus.

Herhjemme lever drømmen og ønsket vist stadig, men udsigterne er ikke til det i den nærmeste fremtid. Så tiden må vise........Men på dén måde, så er mit "håb/drøm" jo heller ikke afvist eller slukket.
Hvis nu Kenneth havde det helt anderledes end jeg, så tror jeg også, at det ville komme til at fylde utrolig meget, og betyde endnu mere for mig. Altså muligheden for at vælge eller fravælge ......og det er jo svært, når man ønsker noget forskelligt.

Sender dig en stor krammer  ....og håber ikke mit svar var alt for vrøvlet og handlede for meget om MIG! .....det var bare min måde at forsøge, at sætte mig i dit sted. Og jeg forstår godt dine tanker og følelser. det må være svært .....Og hvem skal så give sig, eller give afkald op sit - Ikk!?!

Anmeld

16. marts 2011

Ida.

Kan virkelig godt forstå dig - det er svært, når drømme ikke er ens...

Pelle og jeg er begge helt vildt skruk, men vi lader fornuften råde denne gang og venter til der er mere styr over økonomien, til jeg har fået job og sådan...men UH hvor ville jeg gerne igang!! Jeg kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være ikke at være enige på det punkt!! Håber I på et tidspunkt finder en ro med det begge to - måske du skal lægge dine tanker lidt på hylden og give manden lov til lige at trække vejret i et ½ års tid og så tage den op med ham igen?

Anmeld

16. marts 2011

Barbamama

Åh ja det må være hårdt når man ikke er enige om hvor mange børn man skal have. Og jeg kan godt forstå at det må være svært at give slip på tanken om et barn mere når man virkelig ønsker et mere og gerne vil være gravid igen. Sender dig et stort kram!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.