Det er ikke lort du lukker ud ... det er tanker og følelser.
Og du er da i din gode ret til at have det sådan.
Herhjemme har vi ikke nogen "fast aftale" om hvorvidt vi skal have en sidste, baby nr. 3, en dag, eller ej. Lige nu er pladsen og økonomien og overskudet ikke til det. Men tankerne og lysten - engang - er der nok hos os begge. Jeg er på én gang afklaret med, at det MÅSKE ikke bliver til flere, end de to som vi har. Og samtidig, så har jeg, ligesom dig, utrolig svært ved at forlige mig med, hvis IKKE jeg skal prøve en SIDSTE gang at være gravid, at have en lille-bitte baby, at blive mor og gå på barsel og dyrke det hele om igen med alt hvad det indebærer af træthed og lykkerus.
Herhjemme lever drømmen og ønsket vist stadig, men udsigterne er ikke til det i den nærmeste fremtid. Så tiden må vise........Men på dén måde, så er mit "håb/drøm" jo heller ikke afvist eller slukket.
Hvis nu Kenneth havde det helt anderledes end jeg, så tror jeg også, at det ville komme til at fylde utrolig meget, og betyde endnu mere for mig. Altså muligheden for at vælge eller fravælge ......og det er jo svært, når man ønsker noget forskelligt.
Sender dig en stor krammer
....og håber ikke mit svar var alt for vrøvlet og handlede for meget om MIG! .....det var bare min måde at forsøge, at sætte mig i dit sted. Og jeg forstår godt dine tanker og følelser. det må være svært .....Og hvem skal så give sig, eller give afkald op sit - Ikk!?!
Anmeld