Øvvv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

ChatH

Jeg er bare så mut og har slet ikke lov til at være det.

Jeg skrev i et indlæg for lidt siden jeg mente at jeg kunne få overtalt manden til en baby mere.

Men nu har vi så taget snakken- og han føler ikke han har lyst. han er bange for at vores tid til hinanden forsvinder og at det bliiver uoverskueligt og for hårdt. så han vil helst bare nyde dem vi har og så til at lave nogen andre ting end vi har kunne.

og økonomisk syntes han også det ville være hårdt med en bebs mere. 

Jeg kan godt følge ham, men alligevel bare slet ikke!

Vi har plads i bilen, vi har et værelse og vi har massere af kærlighed. jeg kan slet ikke forenige mig selv med at vi ikke skal have den sidste. jeg har bare været ked og grædt idag.

vi har tre fantstiske børn, men jeg har altid sagt jeg ville have 4 og det kommer jeg måske ikke til. 

jeg skal ikke være gravid mere, ikke føde mere ikke amme mere og købe babyting. Jeg er bare virkelig ked.

Jeg har hele tiden sagt at jeg gerne ville have en tæt på valde så derfor jeg begynder at tænke på det nu. jeg skal også finde ud af med arbejde og sådan så åhh alt skal flaskes. Jeg bliver bare ked ved tanken.

Årh en masse lort jeg fik lukket ud. sorry!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Skouboe

.... og hvis du har brug for det, kan du bare komme herud og få dem i virkeligheden

Anmeld

16. marts 2011

ChatH

Skouboe skriver:

.... og hvis du har brug for det, kan du bare komme herud og få dem i virkeligheden

Tak søde!!! Du er bare en skat! Men åhh hvor gør det ondt!

Anmeld

16. marts 2011

LIZO

ved hvorda du har det. og har efterhånden vænnet  mig til tanken om ikke at få flere babs.. men kan stadig ha mine dage hvor jeg ville ønske vi skulle ha en mere..

Anmeld

16. marts 2011

ChatH

LIZO skriver:

ved hvorda du har det. og har efterhånden vænnet  mig til tanken om ikke at få flere babs.. men kan stadig ha mine dage hvor jeg ville ønske vi skulle ha en mere..

Tak søde! Syntes bare mit hjerte slet ikke kan forholde sig til det men det er vel heller ikke lykken at overtale ham til det mod hans vilje, så ender det jo bare galt

Anmeld

16. marts 2011

Skouboe

CVVE skriver:

Tak søde!!! Du er bare en skat! Men åhh hvor gør det ondt!

Jeg kan sagtens følge dig... jeg har også gået og følt mig tom og trist af samme årsag her på det seneste. Rune er dog ikke helt afvisende overfor en 3'er så jeg kan skubbe tankerne lidt væk.

Hvis du har brug for et kram eller at vi gør et eller andet sammen (vi behøver jo ikke at sidde her og sy... vi kan komme hjem til jer, eller vi kan tage ud og gøre et eller andet) så siger du bare til.. så kommer vi gerne

Der er ingen grund til at være ked alene

Anmeld

16. marts 2011

anna-jonas

Kender alt for godt følelsen...................for der er virkelig sat punktum for flere børn herhjemme..............i og med at min livmoder blev voldsomt beskadiget under Ida's fødsel, og jeg nu er steriliseret. Men har nærmest følt sorg over ikke at skulle mærke en lille spire i maven, lugte til en nyfødt og alt det andet fantastiske der følger med det, at få en lille ny.

Men Chatarina..............giv din mand lidt tid.............i har været gennem en hård tid, og måske han ændre mening, når i ligesom har haft en stille og rolig sommer.

Anmeld

17. marts 2011

ChatH

anna-jonas skriver:

Kender alt for godt følelsen...................for der er virkelig sat punktum for flere børn herhjemme..............i og med at min livmoder blev voldsomt beskadiget under Ida's fødsel, og jeg nu er steriliseret. Men har nærmest følt sorg over ikke at skulle mærke en lille spire i maven, lugte til en nyfødt og alt det andet fantastiske der følger med det, at få en lille ny.

Men Chatarina..............giv din mand lidt tid.............i har været gennem en hård tid, og måske han ændre mening, når i ligesom har haft en stille og rolig sommer.

Mette du er så skøn!!

Jeg snakkede med ham igår aftes igen efter at have læst de her indlæg samt sarahs sms'er og jeg var virkelig ked af det.

Han sagde som du rigtig nok skrev at han var bange for ikke at have nok tid til en mere og han ville ikke have vi gik fra hinanden fordi vi fik et barn mere.

Men nu har vi aftalt at vi dropper snakken helt de næste 3 - 4 md. og så nyder vi hinanden og de unger vi har. og så tager vi snakken i juni juli måned og ser hvad vi finder ud af!!! så håbet er ikke slukket helt alligevel. 

Tak for de gode svar. KRAM

Anmeld

17. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

Mette du er så skøn!!

Jeg snakkede med ham igår aftes igen efter at have læst de her indlæg samt sarahs sms'er og jeg var virkelig ked af det.

Han sagde som du rigtig nok skrev at han var bange for ikke at have nok tid til en mere og han ville ikke have vi gik fra hinanden fordi vi fik et barn mere.

Men nu har vi aftalt at vi dropper snakken helt de næste 3 - 4 md. og så nyder vi hinanden og de unger vi har. og så tager vi snakken i juni juli måned og ser hvad vi finder ud af!!! så håbet er ikke slukket helt alligevel. 

Tak for de gode svar. KRAM

Eiii hvor fantastisk i fik talt konstruktivt sammen...
I SKAL også bare nyde hinanden, det er så super vigtigt. Og hvor dejligt er det ikke lige at have en mand der vægter jeres forhold så højt at han tænker så meget på jer 2-det er da en kærligheds erklæring der vil noget.. HAn vil ikke glemmes i babyboom og han vil heller ikke have at i ikke har tid til JER..

Så søde nyd nyd nyd hinanden RIGTIG meget nu og så kan i tale om det om ikke så længe igen..

Ihhhh hvor er jeg glad for i har det dejligt

Anmeld

17. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

Eiii hvor fantastisk i fik talt konstruktivt sammen...
I SKAL også bare nyde hinanden, det er så super vigtigt. Og hvor dejligt er det ikke lige at have en mand der vægter jeres forhold så højt at han tænker så meget på jer 2-det er da en kærligheds erklæring der vil noget.. HAn vil ikke glemmes i babyboom og han vil heller ikke have at i ikke har tid til JER..

Så søde nyd nyd nyd hinanden RIGTIG meget nu og så kan i tale om det om ikke så længe igen..

Ihhhh hvor er jeg glad for i har det dejligt

TAK søde!!

JA det må man sige det er- så helt træt er han ikke af mig Ej jeg tror også at vi skal nyde hinanden meget mere nu her og så bare tage det som det kommer, mit planlægnings hoved har det bare bedst med lister og tidsplaner 

Tak søde, du er bare en skat!! og tak for din opmuntring igår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.