Jomfru kagen! ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

VNB

Vores søn blev døbt i søndags (D.13/03/11) og jeg havde bestemt mig for at jeg selv ville lave dåbskagen

Det er første gang jeg har lavet en kage med MMF, og jeg havde ikke lavet en "prøve-kage" først. SÅ jeg sprang ud i det HELT GRØN!

Det tog meget lang tid, og var lidt en prøvelse for min tålmodighed! Men jeg synes selv at resultatet blev okay

I kagerne er der lagkage bunde smurt med smørcreme, skildpadde creme og hindbærmouse

Og vil da så stolt lige vise dem frem:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

de er da rigtig fine. jeg ville aldrig kunne lave sådan nogen kager der.

Anmeld

16. marts 2011

VIPpigen

Hold da op, du er blevet en rigtig krea mor ved køkkenbordet... Super flot af en grønskolling (staves)

Anmeld

16. marts 2011

VNB

Astasmor skriver:

de er da rigtig fine. jeg ville aldrig kunne lave sådan nogen kager der.

mange tak  

troede heller aldrig jeg ville komme til det... men efter at have fulgt med i den ene flotte kage efter den anden herinde fik jeg blod på tanden!

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

VNB skriver:

mange tak  

troede heller aldrig jeg ville komme til det... men efter at have fulgt med i den ene flotte kage efter den anden herinde fik jeg blod på tanden!

forstår jeg sku godt. de er også rigtig flotte. jeg ville aldrig ha tålmodigheden til det

Anmeld

16. marts 2011

Anne G

De er godt nok rigtig fine  Virkelig flotte farver  Vildt at det kun er dine første kager

Anmeld

17. marts 2011

VNB

Anne G skriver:

De er godt nok rigtig fine  Virkelig flotte farver  Vildt at det kun er dine første kager

1000 tak!

Yes det var mine aller første kager, men helt sikkert ikke de sidste! For selvom det tog lang tid at lave, var det jo meget skægt da man først kom igang

Anmeld

17. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De blev da bare super flotte

Anmeld

17. marts 2011

Anne G

VNB skriver:

1000 tak!

Yes det var mine aller første kager, men helt sikkert ikke de sidste! For selvom det tog lang tid at lave, var det jo meget skægt da man først kom igang

Ja det tager rigtig lang tid at lave sådan en kage, men det er rigtig hyggeligt at lave

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Du er da sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.