Betaling på offentlige klinikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Nu er der jo kommet nye boller på suppen, og barnløse par skal selv betale for at den hjælpe de skal have for at få børn..

Men ved du/I egentlig hvor meget man skal betale? og hvad skal man betale for? Kan man stadig få noget behandling gratis?

osv osv

På landsplan har de offentlige fertilitetsklinikker haft en nedgang i nyhenviste par/patienter på ca 20 % - og jeg er bange for at en del af  denne nedgang skyldes uvished om de nye betalingsregler.

Hvad skal de offentlige klinikker gøre for at "sælge" sig selv til kommende patienter? Hvad ville DU gerne vide hvis barnløshedsbehandling skulle bliver aktuelt for dig?

Jeg er ved at lave lidt reserch i forbindelse med promovering af en offentlig klinik - så alle input har interesse.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

N1

opper den lige for dig 

Anmeld

24. marts 2011

AnneH

Anonym skriver:

Nu er der jo kommet nye boller på suppen, og barnløse par skal selv betale for at den hjælpe de skal have for at få børn..

Men ved du/I egentlig hvor meget man skal betale? og hvad skal man betale for? Kan man stadig få noget behandling gratis?

osv osv

På landsplan har de offentlige fertilitetsklinikker haft en nedgang i nyhenviste par/patienter på ca 20 % - og jeg er bange for at en del af  denne nedgang skyldes uvished om de nye betalingsregler.

Hvad skal de offentlige klinikker gøre for at "sælge" sig selv til kommende patienter? Hvad ville DU gerne vide hvis barnløshedsbehandling skulle bliver aktuelt for dig?

Jeg er ved at lave lidt reserch i forbindelse med promovering af en offentlig klinik - så alle input har interesse.

Tak

Jeg ved godt hvad vi skal betale, mange klinikker har deres priser på deres hjemmesider.

Det som jeg har forstået er at man ikke får nogen behandling gratis, men det kun er undersøgelserne.

Tror at nedgangen skyldes at man skal betale for behandlingen og hormornerne. Det er blevet dyrt og nok ikke så meget fordi man ikke ved hvad man skal betale for.

Måske du skulle spørge i prøver at blive gravid. De fleste herinde er jo i behandling og kender nok hvad det kommer til at koste dem som par.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.