Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger ..
Er der nogen der ved om man må ryge i kastrup lufthavn, efter check-in ?
Jeg kan se på deres hjemmeside at der er en masse markerede felter (betyder hvor man må ryge) , men jeg kan ikke se om det er inden eller efter check-in
På forhånd tak !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De sidste par gange hvor jeg har været der, har jeg ikke lagt mærke til noget , men det kunne måske være at de havde nogen ''skjulte'' steder ??
de har ved spise området sådan en stor ryge box hvis man kan kalde det det
er ikke ryger men har set mennekser ryge der inde
Denisep skriver: de har ved spise området sådan en stor ryge box hvis man kan kalde det det er ikke ryger men har set mennekser ryge der inde
Typisk - nu er jeg eks ryger og er derfor ligeglad. Men jeg har skisme rendt rundt i den dumme lufthavn flere gange og ledt efter den boks
Nej man kan ikke ryge når man har checket ind i Kastrup Lufthavn - kun inden
Altså var ude og rejse her i julen og der måtte man stadig når man var tjekket ind i den der rygebox .
Dansker i England skriver:Jeg var i Kastrup lufthavn gir et par måneder siden, og der fik jeg at vide, at der ingen rygning er efter check in.
Okay, tak piger
Så der er måske-måske ikke
Nogen der ved hvilken terminal det var i ???
Denisep skriver: Altså var ude og rejse her i julen og der måtte man stadig når man var tjekket ind i den der rygebox .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128