Ved mit første læge-besøg i 7. uge var mit blodtryk lidt for højt og det så de da ikke sådan helt mildt på - skulle have det målt igen nogle dage efter, for at være sikker på, at det ikke var sådan hele tiden.
Kan desværre ikke fortælle dig om du skal være bekymret for det ved jeg ikke nok om til at kunne svare på. Mit blodtryk var/ er normalt.
Mht. Panodil - jeg fik af vide at jeg måtte tage én enkelt hvis jeg har hovedpine, og selvfølgelig hvis det er rigtig slemt kan jeg tage to, men det var heller ikke noget lægen/sygeplejersken synes godt om - så lidt medicin som muligt og Panodil er så noget af det som mindst skadeligt/ eller slet ikke skader i mindre doser.
Hvis jeg var dig og ikke stolede 100 % på min læge, så ville jeg enten skifte eller få en second opinion - det er i mine øjne ret vigtigt at man generelt stoler på ens læge.
Har selv skiftet læge under min graviditet, fordi jeg synes min daværende læge havde alt for travlt og virkede som om at patienterne bare skulle ud af døren hurtigst muligt.
/Fenja 
Anmeld