Md scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Fam. Madsen

Så har jeg idag været inde og blive scannet. 

og det viste sig at være en DRENG 

men min moderkage ligge forand altså op af min mave.

er der nogen der har prøvet det??

synnes ikke jeg har hørt det før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Jane31

Hej

Under min sidste graviditet lå min moderkage også foran i hele graviditeten, det er ikke farligt så vidt jeg forstod sidst. Det gør det vidst kun lidt mere besværgeligt for dem at scanne dig. Men spørg hellere din læge hvis du er urolig.

Hilsen Jane 12 +1

Anmeld

16. marts 2011

A.

jeg haft foranliggede (staves) moderkage men den har flyttet sig senere har du fået tid til ny scanning..da du må ikke føde selv hvis den ikke flytter sig

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Tillykke med den lille dreng.

Min moderkage ligger også foran, og har gjort det hele tiden. Det betyder intet, andet end du måske mærker liv lidt senere end ellers, og at det kan være svært at scanne.

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

A. skriver:

jeg haft foranliggede (staves) moderkage men den har flyttet sig senere har du fået tid til ny scanning..da du må ikke føde selv hvis den ikke flytter sig

Samme med mig da jeg ventede Julie... Hvis den ikke flyttede sig under graviditeten, vil jeg ikke få lov til at føde selv... 

Anmeld

16. marts 2011

Fam. Madsen

hej tak for alle svarene.

nej jeg har ikke fået tid til en ny scanning men vil da prøve og snakke med min læge om det.

for er da lidt nervøs for hvad der kan ske.

men er kun 20 uger henne så der kan da nå og ske meget endnu.

Anmeld

16. marts 2011

A.

MoarJ skriver:

Samme med mig da jeg ventede Julie... Hvis den ikke flyttede sig under graviditeten, vil jeg ikke få lov til at føde selv... 

ja den plejer næsten altid at flytte sig men man må ikke udføre hård arb osv da det er farligt

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

A. skriver:

ja den plejer næsten altid at flytte sig men man må ikke udføre hård arb osv da det er farligt

Lige præcis... 

Anmeld

16. marts 2011

A.

Fam. Madsen skriver:

hej tak for alle svarene.

nej jeg har ikke fået tid til en ny scanning men vil da prøve og snakke med min læge om det.

for er da lidt nervøs for hvad der kan ske.

men er kun 20 uger henne så der kan da nå og ske meget endnu.

men hvordan ligger den foran er det tæt på livmoders udgang eller bare op af maven? for så er det 2 forskellige ting

Anmeld

16. marts 2011

Fam. Madsen

A. skriver:

men hvordan ligger den foran er det tæt på livmoders udgang eller bare op af maven? for så er det 2 forskellige ting

sådan som jeg forstod hende der scannede mig lå den op af maven. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.