Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg idag været inde og blive scannet.
og det viste sig at være en DRENG
men min moderkage ligge forand altså op af min mave.
er der nogen der har prøvet det??
synnes ikke jeg har hørt det før...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Under min sidste graviditet lå min moderkage også foran i hele graviditeten, det er ikke farligt så vidt jeg forstod sidst. Det gør det vidst kun lidt mere besværgeligt for dem at scanne dig. Men spørg hellere din læge hvis du er urolig.
Hilsen Jane 12 +1
jeg haft foranliggede (staves) moderkage men den har flyttet sig senere har du fået tid til ny scanning..da du må ikke føde selv hvis den ikke flytter sig
Tillykke med den lille dreng.
Min moderkage ligger også foran, og har gjort det hele tiden. Det betyder intet, andet end du måske mærker liv lidt senere end ellers, og at det kan være svært at scanne.
A. skriver: jeg haft foranliggede (staves) moderkage men den har flyttet sig senere har du fået tid til ny scanning..da du må ikke føde selv hvis den ikke flytter sig
Samme med mig da jeg ventede Julie... Hvis den ikke flyttede sig under graviditeten, vil jeg ikke få lov til at føde selv...
hej tak for alle svarene.
nej jeg har ikke fået tid til en ny scanning men vil da prøve og snakke med min læge om det.
for er da lidt nervøs for hvad der kan ske.
men er kun 20 uger henne så der kan da nå og ske meget endnu.
MoarJ skriver: Samme med mig da jeg ventede Julie... Hvis den ikke flyttede sig under graviditeten, vil jeg ikke få lov til at føde selv...
ja den plejer næsten altid at flytte sig men man må ikke udføre hård arb osv da det er farligt
A. skriver: ja den plejer næsten altid at flytte sig men man må ikke udføre hård arb osv da det er farligt
Lige præcis...
Fam. Madsen skriver: hej tak for alle svarene. nej jeg har ikke fået tid til en ny scanning men vil da prøve og snakke med min læge om det. for er da lidt nervøs for hvad der kan ske. men er kun 20 uger henne så der kan da nå og ske meget endnu.
men hvordan ligger den foran er det tæt på livmoders udgang eller bare op af maven? for så er det 2 forskellige ting
A. skriver: men hvordan ligger den foran er det tæt på livmoders udgang eller bare op af maven? for så er det 2 forskellige ting
sådan som jeg forstod hende der scannede mig lå den op af maven.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128