Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i syv sind, ved ikke helt hvordan jeg skal reagerer så jeg håber der er nogle af jer der har nogle gode råd.

Jeg er i uge 27 og er begyndt at få de her lidt stærke mens lignende smerter og baby bevæger sig overhovedet ikke som den plejer. Den bevæger sig lidt, men overhovedet ikke i nærheden af "normalen".

Sidder fuldstændig lammet af frygt og kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal reagerer.

Nogle gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg er i syv sind, ved ikke helt hvordan jeg skal reagerer så jeg håber der er nogle af jer der har nogle gode råd.

Jeg er i uge 27 og er begyndt at få de her lidt stærke mens lignende smerter og baby bevæger sig overhovedet ikke som den plejer. Den bevæger sig lidt, men overhovedet ikke i nærheden af "normalen".

Sidder fuldstændig lammet af frygt og kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal reagerer.

Nogle gode forslag?

Ringe til din JM!!

Anmeld

16. marts 2011

FrkLarsen

Ring ind til FG! 

Hellere et kald for meget end et for lidt  

Anmeld

16. marts 2011

Swerg

Ring til FG !

Anmeld

16. marts 2011

Tulle28

Altså uanset hvilke svar du får her, så er ingen (de fleste) af os jo ikke læger... Så ring til FG!

Anmeld

16. marts 2011

muzen

jeg ville også ringe.
men jeg tror også at du får af vide at du nu er så langt henne at baby ikke kan sparke mere, men kun bevæge sig rundt og det føles slet ikke på samme måde, så tror du kan tage det helt roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.