Skolebørn sove sammen på hverdage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Kloster

Hej.

Jeg er bare nysgerrig...

Hvad er jeres holdning til at skolebørn sover sammen på hverdage og evt flere dage af gangen?

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

9510

Min datter på næsten 10 får ikke lov at sove sammen med nogen på skoledage, af den simple grund at de ligger og knævrer den halve nat, og så kommer de trætte og uoplagte i skole, og det vil jeg ikke være med til

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

Det er en no-go herhjemme. Det er sket i enkelte tilfælde, men så har det været noget med pasning eller lign. Men det er måske sket 1 eller 2 gange ialt for alle børn...

Anmeld

17. marts 2011

Lone Jakobsen

den går ikke her. de må sove sammen i weekenden.

Anmeld

17. marts 2011

Carina1977

Her har vi den regel, at på hverdage sover man ikke sammen med nogen....det er forbeholdt weekender.

Han må godt have legekammerater hjem på hverdage, men de skal smutte igen senest kl. 17....der er jo også lektier, der skal ordnes

Anmeld

17. marts 2011

morethanperfect

Da jeg var lille måtte vi kun sove sammen i weekenderne . Dog måtte vi, da vi blev 13-14 år , sove sammen i hverdagen Det syns jeg var helt fair

Anmeld

17. marts 2011

mulle7430

her hjemme har de gjort det med det duede ikke så nu hedder det kun i weekenden medmindre vi passer dem  for de griner og snakker alt for meget og sover så sent  smiler... også er de såååå træt om morgen jo og det går ikke når den hedder skole

Anmeld

17. marts 2011

twinboys

Det er også en no-go herhjemme...

Anmeld

17. marts 2011

SiLiMiMa

9510 skriver:

Min datter på næsten 10 får ikke lov at sove sammen med nogen på skoledage, af den simple grund at de ligger og knævrer den halve nat, og så kommer de trætte og uoplagte i skole, og det vil jeg ikke være med til

sådan ser jeg også på det

Anmeld

17. marts 2011

mamiolvi

her hos os er det forbudt i hverdagene, men i weeknden må de have alle dem de vil her...
Vi har dog nogle få gange skulle passe nogen også er det iorden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.