romantisk dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg søger inspiration, til hvad manden og jeg skal lave til vores 1års bryllups dag. Skriver ano da jeg gerne vil have det skal være en overraskelse for manden og vi kender nogen herinde.

Men min umiddelbare tanke er noget dejligt massage spa også en lækker middag på en dejlig restaurant. Det skal bare ik være ALT for dyrt. Middagen kan evt laves hjemme hvis det andet blir for dyrt. men har kigget lidt på nettet og kan ik finde noget hvor man sammen som par kan blive masseret sammen og noget spa bad hvor det kun er os to.

Hvis der er andre forslag til hvad man ku lave vil jeg meget gerne høre det

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Ohh er der ingen der kan hjælpe?? der må der være nogen ??

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

Hvor er det henne i landet??

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Hvor er det henne i landet??

Sorry det havde jeg self glemt at skrive det er i københavn.

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Sorry det havde jeg self glemt at skrive det er i københavn.

Hos Nimat kan man få behandlinger i dobbeltrum, så det kan være rigtigt romantisk. Der er også andre steder der tilbyder dobbelt behandlinger - Nimat er jo ikke de billigste.

Men ellers vil jeg anbefale dig at tilmelde dig fx. DownTown, SweetDeal eller lign. hvor der ofte er rigtigt gode tilbud på Spa og lign.

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Hos Nimat kan man få behandlinger i dobbeltrum, så det kan være rigtigt romantisk. Der er også andre steder der tilbyder dobbelt behandlinger - Nimat er jo ikke de billigste.

Men ellers vil jeg anbefale dig at tilmelde dig fx. DownTown, SweetDeal eller lign. hvor der ofte er rigtigt gode tilbud på Spa og lign.

Ja ni'mat har jeg været inde og kigge på men som du selv er inde på er det ret dyrt og derfor ville jeg høre om i kendte til andre steder

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Ja ni'mat har jeg været inde og kigge på men som du selv er inde på er det ret dyrt og derfor ville jeg høre om i kendte til andre steder

Der er også dem her:

http://www.samadhi-spa.dk/omsamadhi.html

men jeg ved ikke om de er meget biligere.

Men hvis det ikke er i denne uge, så prøv om du ikke kan tilmelde dig nogle af de rabat-sider som jeg skrev om. Der er rigtigt ofte noget med spa, massage og ansigtsbehandlinger. Jeg googlede lige og så at Malmø faktisk også har sådan en rabat-service, der er rigtigt mange penge at spare.

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Der er også dem her:

http://www.samadhi-spa.dk/omsamadhi.html

men jeg ved ikke om de er meget biligere.

Men hvis det ikke er i denne uge, så prøv om du ikke kan tilmelde dig nogle af de rabat-sider som jeg skrev om. Der er rigtigt ofte noget med spa, massage og ansigtsbehandlinger. Jeg googlede lige og så at Malmø faktisk også har sådan en rabat-service, der er rigtigt mange penge at spare.

ja jeg er tilmeldt de der mails så dem ska jeg bare holde xtra øje med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.