Vildt!! ÆU overstået og jeg har lige lagt 17 æggebasser ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

baby84

CamillaValby skriver:

Hold da op hihi det var lige før jeg tabte munden

Stort tillykke med det positive resultat, så hepper vi på at det er denne gang at det lykkes

tusind tak..det er skønt med al den opbakning Det skal bare gå godt denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Nej hvor fantastisk... krydser alt hvad jeg har, for at der er guldæg imellem....og gerne flere end 1

tak..ja mere end 1 ville være så dejligt..men efter sidst håber jeg bare på mindst et med topkarakter ville dog gerne have to op..så kryds for æggene og for at min søde læge forbarmer sig over mig og giver grønt lys for to stk

Anmeld

16. marts 2011

nielsen80

baby84 skriver:

tak..ja mere end 1 ville være så dejligt..men efter sidst håber jeg bare på mindst et med topkarakter ville dog gerne have to op..så kryds for æggene og for at min søde læge forbarmer sig over mig og giver grønt lys for to stk

Mon ikke når nu det er anden gang.....årh jeg håber virkelig for jer, at det er jeres tur nu!

Anmeld

16. marts 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

øv øv øv hvor er det hårdt. Krydser for at scanningen viser en fin slimhinde så i kan komme videre med projekt-positiv-test-inden-sommer

Tak søde

Anmeld

16. marts 2011

Putomanen

Wauv, hvor er det flot. Jeg synes godt nok at der er mange, som er gode til at ruge på mange æg i øjeblikket  Jeg  alt for et eller flere guldæg!

Anmeld

16. marts 2011

Sunflower

kitty skriver:

Der gav du lige en gravid behandlingskvinde tårer i øjnene! Det var virkelig sødt skrevet!

TS: Jeg håber det kommer til at gå rigtig godt, og at forårsfornemmelserne også finder vej til din mave!

Årh kitty så længe det var happy tears har jeg det fint med at få dig til at tude

Men ja altså, jeg så jo det indslag og så fløj det jo ud af mig at det var "vores" stork. Og den skal jo ikke bare sidde og hygge sig, den skal da ud og lave noget

Anmeld

16. marts 2011

baby84

Sunflower skriver:

Årh kitty så længe det var happy tears har jeg det fint med at få dig til at tude

Men ja altså, jeg så jo det indslag og så fløj det jo ud af mig at det var "vores" stork. Og den skal jo ikke bare sidde og hygge sig, den skal da ud og lave noget

Du er en engel..så flot at du kan rumme at være så sød ovenpå den besked du har fået idag..

Jeg lover, at jeg vil gøre alt for at få noget godt ud af den stork

Har selv noget med rådyr.. det er en lang historie, men hidtil har det virketog bragt lykke . Jeg lover du får en gang lykke-rådyr til bytte for storken hvis jeg ser en  i forbindelse med din næste Æu

Anmeld

16. marts 2011

Sunflower

baby84 skriver:

Du er en engel..så flot at du kan rumme at være så sød ovenpå den besked du har fået idag..

Jeg lover, at jeg vil gøre alt for at få noget godt ud af den stork

Har selv noget med rådyr.. det er en lang historie, men hidtil har det virketog bragt lykke . Jeg lover du får en gang lykke-rådyr til bytte for storken hvis jeg ser en  i forbindelse med din næste Æu

Det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg er møg ked af det, men der er jo ingen grund til at "forpeste" jeres andres tråde med min ynk. Desuden så hjælper det også på mit humør at sætte mig ind i jeres lykkelige omstændigheder.  Og vedr. storken - det var jo det der faldt mig ind da jeg læste dit indlæg. Men jeg er da rigtig glad for at det er faldet i god jord  Men bliver nu altså helt flov

Og jeg vil bare blive rigtig meget glad hvis du kan sende mig lidt rådyr lykke ved næste forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.