Stege optøet kød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.744 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Frøken J.

Bare et hurtigt spørgsmål Har noget færdigstegt kød, som vi frøs ned, da vi fik det af svigerforældrene. Kan man godt stege det, når man har tøet det op, eller må man kun opvarme det? Det er fordi det er relativt rødt kød, og det vil jeg helst undgå ifm. graviditeten..

Generelt hvis man tøer kød op fra fryseren, skal det så spises samme dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

slettet_7530

ja det skal du, nu er jeg ikke selv bruger af konceptet at fryse kød ned da man ødelægger fibrene, men jeg vil bestemt mene at det skal spises samme dag, det får også en underlig farve synes jeg

Anmeld

16. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg ville mene i godt kunne stege det lidt...

tilberedt kød ville jeg spise samme dag, råt frisk kød kan tages op dagen før og spises dagen efter

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

Okay tak begge to Så vil jeg bare gerne have lidt flere svar på det der med at stege det, så jeg er helt sikker

Anmeld

16. marts 2011

SpunkenJo

Secrets skriver:

Okay tak begge to Så vil jeg bare gerne have lidt flere svar på det der med at stege det, så jeg er helt sikker

Jeg ville tø det op langsomt i køleskabet natten over, og så stege det færdigt i ovnen med et stegetermometer

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

SpunkenJo skriver:

Jeg ville tø det op langsomt i køleskabet natten over, og så stege det færdigt i ovnen med et stegetermometer

Arh faens, så bliver det nok svært at bruge det i aften Vi tog kylling ud af fryseren i forgårs, men så kom der en masse i vejen så vi ikke fik det spist, og nu er det jo for sent.. Og vi har kun lige det der kød, og jeg magter ikke handle ind

Anmeld

16. marts 2011

samantha1986

Secrets skriver:

Bare et hurtigt spørgsmål Har noget færdigstegt kød, som vi frøs ned, da vi fik det af svigerforældrene. Kan man godt stege det, når man har tøet det op, eller må man kun opvarme det? Det er fordi det er relativt rødt kød, og det vil jeg helst undgå ifm. graviditeten..

Generelt hvis man tøer kød op fra fryseren, skal det så spises samme dag?

Min mor er kok og hun siger at kød du tager op i dag, hvis du ligger det og lader tø op i køleskabet kan du godt bruge det i morgen. Hun bruger meget det med at lugte til kødet før hun bruger det

Hvad ang mad der er stegt tror jeg sagtens du kan stege det igen. men for det ikke bliver tørt ville jeg nok varme det i ovnen på den måde kan du også få det gennemstegt

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

samantha1986 skriver:

Min mor er kok og hun siger at kød du tager op i dag, hvis du ligger det og lader tø op i køleskabet kan du godt bruge det i morgen. Hun bruger meget det med at lugte til kødet før hun bruger det

Hvad ang mad der er stegt tror jeg sagtens du kan stege det igen. men for det ikke bliver tørt ville jeg nok varme det i ovnen på den måde kan du også få det gennemstegt

Okay, tak for svaret! Men det lader vidst til jeg lige må gemme kødet, må i netto og købe noget frisk kød i stedet! Tak fordi du svarede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.