Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dav daav
Når Nicolaj fylder 1 år til april, kunne jeg godt tænke mig at lave en lagkage med blå flødeskum... ka man det? Er det frugtfarve man skal bruge?
Og hvor købes det?
Er ik den store konditor men vil jo gerne prøve
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, det er frugtfarve og du kan købe det i Føtex, SuperBest og andre dagligvarerbutikker.
Vi bruger det også når vi holder børnenes fødselsdage
MoarHvidovre skriver: Ja, det er frugtfarve og du kan købe det i Føtex, SuperBest og andre dagligvarerbutikker. Vi bruger det også når vi holder børnenes fødselsdage
Uh hvor nemt!!
Lige bonus-spørgsmål - har du så en opskrift på en goood lagkage? En du bare elsker at lave og folk elsker at spise?
Du kan sagtens tilsætte frugtfarve i flødeskum - og ja så skal du bare købe en blå farve Det samme kan forresten gøres med glasur, der skal man bare huske, at der så skal mere melis i, da frugtfarven fortynder det lidt.
/Fenja
Snuffler25 skriver: Uh hvor nemt!! Lige bonus-spørgsmål - har du så en opskrift på en goood lagkage? En du bare elsker at lave og folk elsker at spise?
Desværre ikke. Jeg laver helt almindelige lagkager og kan ikke lave de fine lagkager som alle de gode kagekoner.
Men jeg ved da hvordan man laver farvet flødeskum
MoarHvidovre skriver: Desværre ikke. Jeg laver helt almindelige lagkager og kan ikke lave de fine lagkager som alle de gode kagekoner. Men jeg ved da hvordan man laver farvet flødeskum
Haha oki - tak alligevel
Det ender nok med banan lagkage, det er stort set aaaltid et hit
- skriver: kan du sagtens, frugtfarve i føtex. Har vi prøvet til pirat tema Vi har også prøvet en til min datter hvor vi farvede marcipan og lagde hen over en alm lagkage. Så den var mørke lyserød efter eget ønske
kan du sagtens, frugtfarve i føtex. Har vi prøvet til pirat tema
Vi har også prøvet en til min datter hvor vi farvede marcipan og lagde hen over en alm lagkage. Så den var mørke lyserød efter eget ønske
Eeej hvor er det en fin kage Og hvor er din dreng kær med lyseblå flødeskum rudt om munden hihi ! Glæder mig til at lave sådan en fin blå kage til Nicolaj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128