SussieThyssen skriver:

Eii, der gav du mig da et helt chok...troede ski du ville kvitte baby.dk 
LOOOL...der fik du da lige skovlen under mig 
Gør som mig...jeg spiller og farer ud og ind af b.dk on and off.
(spiller Heroes III M&M)

Kærligst
Sussie
Hehe skulle bare se hvor mange, der fik kaffen galt i halsen. Var lidt i mit muntre hjørne idag hehe 
Uhh jeg kender slet ikke de der spil. Jeg spiller lidt sims engang imellem...somregel sammen med min søn, da han forbinder det med hygge 
Men ellers er det sådan nogle småspil...times managements spil...er helt skudt i dem, og har i bunkevis af dem. men det er sådan lidt i perioder, for nogen gange gider jeg slet ikke at spille, og så hænger jeg herinde eller på facebook 
Men bare rolig...jeg bliver herinde. Der skal godt nok rigtig meget til, før jeg kunne finde på at forsvinde herinde fra. Synes det er SÅ hyggeligt herinde, og fyldt op med nogle skønne mennesker. Jeg synes næsten aldrig der er ballade herinde...i hvert fald ikke, når man sammenligner med andre forums. Så nix jeg bliver her, også når jeg engang bliver en gammel rynket, gråhåret oldemor....øhh tror jeg nok

Egentlig en lidt sjov tanke....gad vide om vi alle fortsat er her om mange år, hvis siden altså stadig eksisterer der, hvilket jeg jo håber
Ved sgu ikke...har altid været vild med debatter og menings-udvekslinger, så under alle omstændigheder, ville jeg nok debattere i det uendelige baby.dk eller ej.
Nå et sidespring 
Anmeld