Nu gider jeg ikke være herinde mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Jeg tror jeg har siddet herinde længe nok nu

tror jeg vil nuppe mig et spil på computeren

Eii, der gav du mig da et helt chok...troede ski du ville kvitte baby.dk 

LOOOL...der fik du da lige skovlen under mig

Gør som mig...jeg spiller og farer ud og ind af b.dk on and off.
(spiller Heroes III M&M)

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Carina1977

Zafir skriver:

Jeg råber også snart P.. og godnat

Jeg er godtnok godt stegt, sytnes jeg... over and out!!! (næsten...)

Hehe som du dog kan sige det

Jeg har endelig fået en ordentlig døgnsrytme igen, så den skal bare ikke ødelægges. I nat sov jeg fra kl. 22-06.30....og sådan skal den helst ligge. Skal i hvert fald i seng inden kl. 23. Har været fuld af energi idag, netop fordi jeg sov på det rigtige tidspunkt...havde slet ikke brug for en lur midt på dagen idag, og det er en sjældenhed. Så baby.dk må undvære mig i de sene timer for fremtiden hehe

Sov godt  

Anmeld

16. marts 2011

Zafir

Carina1977 skriver:

Hehe som du dog kan sige det

Jeg har endelig fået en ordentlig døgnsrytme igen, så den skal bare ikke ødelægges. I nat sov jeg fra kl. 22-06.30....og sådan skal den helst ligge. Skal i hvert fald i seng inden kl. 23. Har været fuld af energi idag, netop fordi jeg sov på det rigtige tidspunkt...havde slet ikke brug for en lur midt på dagen idag, og det er en sjældenhed. Så baby.dk må undvære mig i de sene timer for fremtiden hehe

Sov godt  

SÅÅÅÅ shhh... Nu har jeg nuppet tandbørsten-

Sov også godt ...

Anmeld

16. marts 2011

eElak

Carina1977 skriver:

Hehe hvornår skal du være færdig med det?

Jeg skal aflevere fredag i næste uge.... 

Men jeg er heldigvis godt med, og jeg har jo hverdagene.. 

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Eii, der gav du mig da et helt chok...troede ski du ville kvitte baby.dk 

LOOOL...der fik du da lige skovlen under mig

Gør som mig...jeg spiller og farer ud og ind af b.dk on and off.
(spiller Heroes III M&M)

Kærligst
Sussie

Hehe skulle bare se hvor mange, der fik kaffen galt i halsen. Var lidt i mit muntre hjørne idag hehe

Uhh jeg kender slet ikke de der spil. Jeg spiller lidt sims engang imellem...somregel sammen med min søn, da han forbinder det med hygge

Men ellers er det sådan nogle småspil...times managements spil...er helt skudt i dem, og har i bunkevis af dem. men det er sådan lidt i perioder, for nogen gange gider jeg slet ikke at spille, og så hænger jeg herinde eller på facebook

Men bare rolig...jeg bliver herinde. Der skal godt nok rigtig meget til, før jeg kunne finde på at forsvinde herinde fra. Synes det er SÅ hyggeligt herinde, og fyldt op med nogle skønne mennesker. Jeg synes næsten aldrig der er ballade herinde...i hvert fald ikke, når man sammenligner med andre forums. Så nix jeg bliver her, også når jeg engang bliver en gammel rynket, gråhåret oldemor....øhh tror jeg nok  

Egentlig en lidt sjov tanke....gad vide om vi alle fortsat er her om mange år, hvis siden altså stadig eksisterer der, hvilket jeg jo håber  Ved sgu ikke...har altid været vild med debatter og menings-udvekslinger, så under alle omstændigheder, ville jeg nok debattere i det uendelige baby.dk eller ej.

Nå et sidespring

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

KaLee skriver:

Jeg skal aflevere fredag i næste uge.... 

Men jeg er heldigvis godt med, og jeg har jo hverdagene.. 

Kan lige nå en sidste kommentar inden sengetid....pøj pøj med opgaven  og god arbejdslyst

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

Carina1977 skriver:

Kan lige nå en sidste kommentar inden sengetid....pøj pøj med opgaven  og god arbejdslyst

Hmmmm - synes da stadig der er en grøn plet på din profil.... Gå nu i seng!!!! Inden kl. 23 sagde du.....

Anmeld

16. marts 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Hehe skulle bare se hvor mange, der fik kaffen galt i halsen. Var lidt i mit muntre hjørne idag hehe

Uhh jeg kender slet ikke de der spil. Jeg spiller lidt sims engang imellem...somregel sammen med min søn, da han forbinder det med hygge

Men ellers er det sådan nogle småspil...times managements spil...er helt skudt i dem, og har i bunkevis af dem. men det er sådan lidt i perioder, for nogen gange gider jeg slet ikke at spille, og så hænger jeg herinde eller på facebook

Men bare rolig...jeg bliver herinde. Der skal godt nok rigtig meget til, før jeg kunne finde på at forsvinde herinde fra. Synes det er SÅ hyggeligt herinde, og fyldt op med nogle skønne mennesker. Jeg synes næsten aldrig der er ballade herinde...i hvert fald ikke, når man sammenligner med andre forums. Så nix jeg bliver her, også når jeg engang bliver en gammel rynket, gråhåret oldemor....øhh tror jeg nok  

Egentlig en lidt sjov tanke....gad vide om vi alle fortsat er her om mange år, hvis siden altså stadig eksisterer der, hvilket jeg jo håber  Ved sgu ikke...har altid været vild med debatter og menings-udvekslinger, så under alle omstændigheder, ville jeg nok debattere i det uendelige baby.dk eller ej.

Nå et sidespring

Tror jeg har det helt som du
Forventer da også at sidde og mimre herinde når mine børnebørn får børn

Anmeld

17. marts 2011

Carina1977

Znuzke skriver:

Hmmmm - synes da stadig der er en grøn plet på din profil.... Gå nu i seng!!!! Inden kl. 23 sagde du.....

Det må være en fejl, for da kl. viste 22.59 slukkede jeg faktisk min computer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.