Vil de spise og drikke normalt?
Begge mine har nu haft en tur af den berømte mave-virus, som er i omløb nu, som er med mave-kneb, opkast og diarré.
I starten virker den nemlig bare som en omgang pjevs....men det udviklede sig så over et par dage...!!
Måske jeres har fået noget af det? Lige nu vågner den lille for hver time hele natten igennem....ingen feber eller synlige symptomer....!!
Lone - som er meget træt!
Spise og drikker ok men dog ikke rugbrød (og hun plejer at æde os ud af huset) så derfor troede vi det var tænder men nej der er ikke det mindste at se 
Gode bedring med din børn, vi må håbe det snart er ovre
Ønsker dig en god nattesøvn
Knus mie
Hej Mie!
Tak for det....ja, jeg håber også på lidt søvn i nat, har sorte rende under øjnene lige nu....

Jamen min den lille plejer også at spise rigtig meget mad - mad er det bedste han ved, alt slags mad. Men da han pludselig begyndt at afvise det, var det meget nemt at se der var noget galt. Vi gav også tænderne skylden, men så viste det sig at være noget helt andet. Det skal dog lige siges, at han har 6 tænder på vej - de er lige ved at poppe frem, så jeg tror altså også de indvirker på det.
Det er ikke nemt, og det er ikke altid rart, når man ikke ved hvad der er galt, når de er så små at man ikke kan snakke med dem.....!!
Håber også du får lidt mere søvn i nat :)
Kæmpe kram fra Lone
Anmeld