P-piller-graviditet-blødning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du været på p-piller inden du planlagde graviditet - Har du blødt under en graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.289 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Mira0911

Ved ikke hvad jeg skulle kalde overskriften - så det blev denne... 

I lørdags fik jeg at vide, p-piller kan være med til blødningerne i graviditeten - Og det var grunden til at jeg blødte i lørdags, sagde overlægen... 

Jeg har været på p-piller altid og smed dem selvfølgelig når vi planlagde barn... 

P-piller kan være med til at danne nogle celler inde ved æggestokke osv, derinde samler de så blod, og når maven/livmoderen vokser, presser det på cellerne og de springer, og der bløder man så... 

Det var det overlægen fortalte mig, og det han kunne se da han lavede en GU på mig... 

Stem gerne - mest til dem der har været på p-piller... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Mira0911

Opper den lige... Kunne være spændende og se hvad p-pille afstemningen siger... 

Anmeld

16. marts 2011

Becks

MoarJ skriver:

Opper den lige... Kunne være spændende og se hvad p-pille afstemningen siger... 

Opper den lige for dig søde

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Opper den lige for dig søde

Tak søde... 

Op...

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

Var på p-piller, har ikke haft blødning endnu overhovedet, er 11+0. HAr taget p-piller i mange år op til

Anmeld

17. marts 2011

bassemor

jeg tog en måneds pause med p piller og blev så gravid i den måned.. jeg begyndte at bløde spontant på min arbejdesplads (hjemmeplejen) ik så fedt.. jeg gik fuldstædig i panik da jeg ik har opleet det i min tidligere graviditet.. jeg blødte fra uge 15 til uge 18.. er i uge 28 nu og har heldigvis ik blødt siden uge 18..

Anmeld

17. marts 2011

<3

Opper lige

Anmeld

17. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Ved ikke hvad jeg skulle kalde overskriften - så det blev denne... 

I lørdags fik jeg at vide, p-piller kan være med til blødningerne i graviditeten - Og det var grunden til at jeg blødte i lørdags, sagde overlægen... 

Jeg har været på p-piller altid og smed dem selvfølgelig når vi planlagde barn... 

P-piller kan være med til at danne nogle celler inde ved æggestokke osv, derinde samler de så blod, og når maven/livmoderen vokser, presser det på cellerne og de springer, og der bløder man så... 

Det var det overlægen fortalte mig, og det han kunne se da han lavede en GU på mig... 

Stem gerne - mest til dem der har været på p-piller... 

Jeg HAR prøvet både p- og minipiller i mine unge dage og enten blødte jeg hele tiden eller også som vinden blæste.
Så det egnede jeg mig ikke til.

Jeg har blødt en del under mine graviditeter, men det har så ingen sammenhæng med den korte tid jeg prøvede de forskellige piller af.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. marts 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Opper lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.