Blødte du i dine graviditeter - Fik du en begrundelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blødte du i nogle af dine graviditeter?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Mira0911

Som nogle ved blødte jeg Lørdag aften og søndag morgen... 

Og igen i morges... Jeg ringede både til FG og egen læge... Så længe jeg ikke har nogle smerter og blødningen ikke var på samme måde som i Lørdags, så vil de ikke se mig, jeg skal bare forholde mig 100 % i ro... 

Begrundelse for at jeg blødte i lørdags, har enten været overbelastning eller p-piller... (Kommer i en anden afstemning - Der uddyber jeg mere) Kunne ikke lave 2 afstemninger i en... 

Kryds af og fortæl... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Chraz

jeg har svaret i farezonen. Jeg blødte i 8 uge i min første graviditet og blev sendt til en akut scanning. Det viste sig så at der var en lille rift på moderkagen, så der var slet ikke noget at være bange for. Har idag en vidunderlig datter på 4 Men turen til sygehuset har aldrig været så lang før.

Anmeld

16. marts 2011

132319

Ja.

1. graviditet: Jeg blødte i uge 5, 8 og 11. Blev alle tre gange scannet hvor alt så fint ud. 

Begrundelsen har muligvis været at jeg kort tid inden jeg blev gravid havde fået lavet et keglesnit og derfor var ekstra skrøbelig.

2. graviditet: Jeg blødte fra uge 5 til uge 8-9.

Min gynækolog mener at det muligvis har været en tvilling, da der var et hæmatom ved siden af det foster der levede.

Anmeld

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

da jeg ventede asta blødte jeg nogen gange efter "farezonen" første gang var jeg næsten 23 uger henne mener jeg det var, og det var fordi mine slimhinder var følsomme eller sådan et eller andet så det var intet farligt. og anden gang var det det samme. der var intet farligt i det og det var ganske lidt jeg blødte men man bliver bange alligevel når man står der og ikke aner hvad der sker.

men fik det tjekket og der var ikke noget.

Anmeld

16. marts 2011

Fenja09

Jeg plet-blødte omkring uge 8 - det var på det tidspunkt hvor jeg normalvis skulle have haft min menstruation, fik ingen forklaring på hvorfor, men tror selv at det skyldtes at jeg skulle have haft min menses.

Anmeld

16. marts 2011

Mathilde

Ja jeg blødte i uge 6, uge 17 og uge 24.

Fik at vide, at det nok var fordi mine slimhinder var mere følsomme og at der var blodkar der bristede...

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

1. graviditet blødte jeg i uge 7 - 8 der imellem... Røg til scanning og alt var fint... 

2. graviditet Blødte jeg første gang 12+5 kom til scanning og GU og igen 13+2, hvor det har været så lidt at der ikke blev tjekket, og jeg havde ikke smerter, så der var ikke nogen grund til sende mig til scanning... 

Anmeld

16. marts 2011

Sof

Ja, det gjorde jeg. Jeg fødte både i farezonen og efter farezonen.

Jeg blev scannet alle gange og de fandt ud af at det var fordi jeg havde en slimhinde der krængede ud af livmodermunden, hvilket ikke var farligt, men jeg skulle alligevel komme direkte på fødegangen hver gang og scannes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.