Hvide duge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Moar2011

Er der nogen der ved hvor man kan købe hvide stof duge , de er helt glatte nogen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Moar2011

ville det se dumt ud, med hvide papirs duge , grøn løber på, vaser med blomst i og lidt ekstra bordpynt hist og pist ??

Anmeld

16. marts 2011

Novbaby

Babyklar skriver:

ville det se dumt ud, med hvide papirs duge , grøn løber på, vaser med blomst i og lidt ekstra bordpynt hist og pist ??

Ved ikke hvor man kan købe hvide glatte duge, men synes at velour duge er rigtig fine.

- Synes ikke at det ville være helt dumt med hvide papirsduge, så skal de rbare være lidt ekstra pynt på bordet

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Novbaby skriver:

Ved ikke hvor man kan købe hvide glatte duge, men synes at velour duge er rigtig fine.

- Synes ikke at det ville være helt dumt med hvide papirsduge, så skal de rbare være lidt ekstra pynt på bordet

Ja, hvis man så bare ligger noget mere pynt på borderne, så det er det limegrønne der fanger

Anmeld

16. marts 2011

Novbaby

Babyklar skriver:

Ja, hvis man så bare ligger noget mere pynt på borderne, så det er det limegrønne der fanger

Det tror jeg kunne blive rigtig godt   Og så lige LIME GRØN! elsker den farve

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Novbaby skriver:

Det tror jeg kunne blive rigtig godt   Og så lige LIME GRØN! elsker den farve

Det billede jeg har i hovedet, tror jeg det samme som dig - Ja jeg er os bare heelt vild med lime grøøøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.