aftensmad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

Fam. Madsen

hej alle

jeg er lidt nysgerri...
hvor tit får i mad ude fra til aften??

her hjemme kan det godt blive et par gange om mdr.

sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

Janep

ved os er det ret forskelligt :)

det kan være 0 gange på en måned og det kan være 3 gange i en uge  

Dog sjællendt der er 3 gange om ugen men det sker :)

Anmeld

12. oktober 2008

A.

ikke tit..kun hvis jeg har måske nogen på besøg får vi eller andet men mine venner vil helst at jeg laver mad for de kan godt li det..

Anmeld

12. oktober 2008

fam.4xc

mhmm forskelligt.... I denne uge var vi forbi mac d fredag efter en lang dag i Bh og derefter stor indkøb.
I morgen skal vi i tivoli og finder nok også på noget der, men nok også et par gange eller 3 i måneden

Laver normalt madplaner, men de kan jo også glippe

Anmeld

12. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vil skyde på 5-6 gange om året  Jesse spiser ikke pizza eller grillmad, så det er faktisk kun når vi er os selv. Det eneste han faktisk spiser når vi får take-out er fritter og det er altså ikke aftensmad

Anmeld

12. oktober 2008

Skovurt

Her svinger det også en del; men vil gætte på at det ligger på ca. 1 gang om  måneden i snit - og så er det så absolut ikke ligeligt fordelt over alle 12 mdr :)

Når jeg lige tænker tilbage så kan jeg faktisk kun huske 1 dag for nylig - og det var i tivoli i onsdags, hvor vi spiste på svigerfars restaurant derinde (så tilmed gratis aftensmad...)

Junkfood får vi egentlig ret sjældent efterhånden, mens før vi blev forældre (for lidt over et år siden) kunne vi godt lige snuppe en pizza eller en burger menu et par gange om måneden...

Anette

Anmeld

12. oktober 2008

MorCamilla

Her får vi det gerne 1-3 gange i måneden, når vi skal hygge lidt ekstra eller ikke gider lave noget selv...

Anmeld

12. oktober 2008

Kvindemin

MorCamilla skriver:

Her får vi det gerne 1-3 gange i måneden, når vi skal hygge lidt ekstra eller ikke gider lave noget selv...

Det samme her :)

Anmeld

12. oktober 2008

Honningblomst

Aldrig....det udvalg der er hernede er meget sørgeligt og pizzariamad det er jeg bare blevet for gammel til...synes kvaliteten er virkelig skidt.
Så mad hjem, det får vi aldrig...
Knus..

Anmeld

12. oktober 2008

Skovurt

Hov, ja nu kan det da godt ske at jeg misforstod "mad udefra" - for jeg medregnede restaurant besøg - og tænkte altså ikke kun på mad bestilt ude men spist hjemme :D

- Hvis det er tilfældet (mad bestilt ude men spist hjemme) så snakker vi nok nærmere noget der ligner en enkelt gang hver 3. måned i snit.

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.