Nixen bixen, mit baby liv er ikke hemmeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

elvital

For man kan læse alt om mit liv med bebs på min blog. Bloggen den handler om mit barselliv. Og i blogmenuen er der links til verdens sjoveste babybutikker (udenlandske), verdens skøreste babygadgets og deling af en masse bunke erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

DK

Jeg var lige inde og kigge, og sikke en lækker blog!!! Rigtig godt skrevet!

Jeg kan se at i skal i matrostøjet til navnefesten, men HVOR køber du det henne? Vi skal have barnedåb, og har en gammel fin dåbskjole, men jeg øøøønsker mig sådan at Richard skal have matrostøj på til festen bagefter, jeg kan bare ikke rigtig finde noget der er fint, andet end fra www.christinas.dk hvor hun vil have 950 kr for det (ohhh gru!!)

Anmeld

16. marts 2011

LR85

Super fin hjemmeside du har lavet.

Anmeld

16. marts 2011

elvital

1000 tak! Jeg er meget passioneret omkring den, så det varmer ufattelig når jeg får ros

Matros tøjet kan man købe i en lille forretning i KBH. Den ligger på den gade hvor Discotek IN også ligger.... Kan ikke huske navnet, men kan undersøge det. Tøjet er faktisk vildt billigt derinde... Ca. 200-300 pr sæt (der er nemlig TIT udsalg)

Anmeld

16. marts 2011

DK

elvital skriver:

1000 tak! Jeg er meget passioneret omkring den, så det varmer ufattelig når jeg får ros

Matros tøjet kan man købe i en lille forretning i KBH. Den ligger på den gade hvor Discotek IN også ligger.... Kan ikke huske navnet, men kan undersøge det. Tøjet er faktisk vildt billigt derinde... Ca. 200-300 pr sæt (der er nemlig TIT udsalg)

Ejj du har vel ikke et billede? Jeg kommer jo fra Jylland, men kan nok godt få min svigerinde til at købe det for mig! Du kan evt. sende mig det på en mail/sms hvis det er hemmeligt indtil jeres fest? Det ville bare være så dejligt!!

Anmeld

16. marts 2011

elvital

jeg har slet ikke købt den ennu...vi holder nemlig først festen til sommer.

Jeg undersøger lige hva butikken hedder.... skal selv til jylland i morgen, men ser på sagen næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.