Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kirle skriver: Har vist kun været her i et halvt år... tror jeg... tjekker lige Og tak da!
Har vist kun været her i et halvt år... tror jeg... tjekker lige
Og tak da!
Du står som oprettet i 2008 - så det er nogle lange halve år du holder dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: HELT vildt.. Måtte lige vise mine kæreste det. Han sad os bare og fniste og sagde Nuuurrhh!
HELT vildt..
Måtte lige vise mine kæreste det. Han sad os bare og fniste og sagde Nuuurrhh!
Ja glæder mig også til at vise min kæreste den
Kirle skriver: Ja glæder mig også til at vise min kæreste den
Kan jeg bestemt godt forstå..
Baagøe skriver: Du står som oprettet i 2008 - så det er nogle lange halve år du holder dig
Tjek min update
Kirle skriver: Tjek min update
Hvilken update?
Kirle skriver: Har vist kun været her i et halvt år... tror jeg... tjekker lige EDIT: har været her siden 2008 står der på min profil... men tror kun jeg har brugt baby.dk i et år max... Har nok bare som jeg gør når jeg ser noget spændende - lavet en profil fordi det var sjovt og så godt ud også ventet for at se om det var noget Det kunne ligne mig. Før var jeg ret aktiv på navlestrengen.dk Og tak da!
EDIT: har været her siden 2008 står der på min profil... men tror kun jeg har brugt baby.dk i et år max... Har nok bare som jeg gør når jeg ser noget spændende - lavet en profil fordi det var sjovt og så godt ud også ventet for at se om det var noget Det kunne ligne mig. Før var jeg ret aktiv på navlestrengen.dk
Nåååå... DEN update
Baagøe skriver: Nåååå... DEN update
ja DEN update
Kirle skriver: ja DEN update
Jaa
Nåååå
Synes måske bare godt mor kunne stoppe noget før,han ser så bange ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128