Jeres drømme for jeres børns fremtid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

L.J.L

Inspireret af en anden tråd herinde, blev jeg lidt nysgerrig over hvilke drømme/håb man har for ens barns fremtid. Jeg tænker blandt andet på uddannelse, karriere, væremåde og udseende.

Jeg håber at min søn bliver et selvstændigt menneske med nogle gode og sunde værdier, men samtidig håber jeg også at han vil være stærk nok til at turde at være sig selv 100% og ikke bare følge i alle andres fodspor. Jeg håber at mor og far vil påvirke ham i den kreative retning, med musik og kunst.

Men allermest håber jeg for ham at han vil være sit eget jeg tro!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

B&J

lige som dig håber jeg min søn bliver 110% sig selv og ikke gør som andre gør men bare er ham, og han bliver en fantastisk person som jeg håber vi kan hjælpe med håber han får en god uddannelse og et fantastisk job og engang nogle dejlige børnebørn til mig

men som jeg ved kommer der jo altid et eller andet ind man ikke ønsker skal ske håber bare ikke det bliver noget slet.

Anmeld

16. marts 2011

2babygirls

linselouise skriver:

Inspireret af en anden tråd herinde, blev jeg lidt nysgerrig over hvilke drømme/håb man har for ens barns fremtid. Jeg tænker blandt andet på uddannelse, karriere, væremåde og udseende.

Jeg håber at min søn bliver et selvstændigt menneske med nogle gode og sunde værdier, men samtidig håber jeg også at han vil være stærk nok til at turde at være sig selv 100% og ikke bare følge i alle andres fodspor. Jeg håber at mor og far vil påvirke ham i den kreative retning, med musik og kunst.

Jeg håber Madeleine bliver en selvstændig pige, der tror på at det hun vil opnå med livet er muligt. At hun er tryg og glad.

Har et rigt liv med mennesker i, som er der for hende.

Jeg håber hun har lyst til at tage en uddannelse, uanset hvad hun så uddanner sig til.

Anmeld

16. marts 2011

hannetheis

mit storste ønske for min søn er at han vil komme godt igennem de operationer han vil få behov for igennem sit liv.

så han kommer til at leve et langt og lykkeligt liv.

Anmeld

16. marts 2011

eElak

linselouise skriver:

Meget spændende tråd, men jeg undrer mig en smule over formuleringen må jeg indrømme... 

En ting er hvad vi hemmeligt forestiller os hvad vores børn gerne må kunne i forhold til uddannelse, karriere og div. talenter.. 

Men alle ønsker vel for deres børn, at de "bliver et selvstændigt menneske med nogle gode og sunde værdier, men samtidig håber jeg også at han vil være stærk nok til at turde at være sig selv 100% og ikke bare følge i alle andres fodspor." 

Hvis jeg tager udgangspunkt i de andre ting du spørger til.. 

Så havde jeg faktisk regnet med at min søn ville ligne sin far langt mere... Så rent udseendesmæssigt havde jeg drømt/regnet med en lille tydelig blanding af udenlandsk med det danske... Og håber da at han kommer til at ligne sin far lidt mere, i stedet for at folk glor mærkeligt på mig nu, når jeg fortælller at knægten er kvart filipiner 

Jeg håber at min søn selvfølgelig finder sin rette vej i livet - og at han følger den.. både med uddannelse og arbejde... jeg håber at han får taget sig en uddannelse som kan bruges til noget, og hvor han finder sine værdier. Jeg har en anelse om at han bliver en form for håndværker - ved ikke hvorfor.. 

det kunne da være fedt, hvis knægten havde kreative talenter - f.eks. musik (en lille drøm)... Men med de talenter hans forældre har, så tror jeg næppe at det kommer til at ske.. 

Anmeld

16. marts 2011

eElak

hannetheis skriver:

mit storste ønske for min søn er at han vil komme godt igennem de operationer han vil få behov for igennem sit liv.

så han kommer til at leve et langt og lykkeligt liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.