ondt i ryggen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

hej tøsser.. til jer der har haft problemer med ryggen under jeres graviditet og ikke kunne stå op og tage på arbejde. Hvad har jeres læger så kunne gøre ved smerterne hvis i/du har været ved læge med smerterne? jeg har lige ringet til min læge pga ryggen og vil fortælle at der ikke skal meget til før det gør rigtig ondt.. kan man få smertestin eller blir man sygemeldt?

jeg er idag i 21 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anonym trådstarter

smertestil*

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Det kommer nok meget an på, hvad smerterne kommer af. Om det er bækkenlæsning eller "bare" muskelspændinger. Det kan også være nerver der bliver klemt af, fx. din iskias.. Smerter er ikke bare smerter, og de behandles derfor forskelligt..

Det er irriterende at have ondt, så jeg håber lægen kan hjælpe dig. Jeg har selv problemer i højre side, det er muskelspændinger og kan afhjælpes med lidt massage og en varmepude.

Anmeld

16. marts 2011

Oxydation

Anonym skriver:

hej tøsser.. til jer der har haft problemer med ryggen under jeres graviditet og ikke kunne stå op og tage på arbejde. Hvad har jeres læger så kunne gøre ved smerterne hvis i/du har været ved læge med smerterne? jeg har lige ringet til min læge pga ryggen og vil fortælle at der ikke skal meget til før det gør rigtig ondt.. kan man få smertestin eller blir man sygemeldt?

jeg er idag i 21 uge

Min læge kunne ikke rigtig gøre noget, hun mente det var musklerne. Hun sagde bare at jeg skulle ligge med varmepude, få massage og tage nogle smertestillende. Det blev så til 2 måneder med smertestillende hver dag, og flere gange om dagen, og under fødslen fandt de så ud af at det var mine nyre der var klemt. Så det kan være mange ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.