IKEA Hjemtransport.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Trine89

Nogen der ved om der bliver ringet til en inden de kommer med ens møbler og andre vare.?? 

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

afrobabies

Trine89 skriver:

Nogen der ved om der bliver ringet til en inden de kommer med ens møbler og andre vare.?? 

Trine

Jeg mener at de ringer en times tid inden de er der, men det kan man vel spørge dem om, når man bestiller hjemtransport, men det er godt nok dyrt at få det transporteret. Er du indforstået med det?

Anmeld

16. marts 2011

Trine89

victoria2008 skriver:

Jeg mener at de ringer en times tid inden de er der, men det kan man vel spørge dem om, når man bestiller hjemtransport, men det er godt nok dyrt at få det transporteret. Er du indforstået med det?

jah ved godt det er dyrt.. 

og vi har bestil hjemtransporten. vi får nemlig nye møbler i dag.. og det er desværre den eneste mulighed vi har da vi ikke selv har nogen bil og ikke har mulighed for at låne en, da alt familie bor i Nordjylland og vi på fyn.. hehe. og vores venner hernede har ikke nogen bil :s så derfor har vi været nød til at ofre det 500 kroner det kostede :s

Men jah glemte bare at spørge om de ville ringe inden de kom.. hehe.. 

Anmeld

16. marts 2011

afrobabies

Trine89 skriver:

jah ved godt det er dyrt.. 

og vi har bestil hjemtransporten. vi får nemlig nye møbler i dag.. og det er desværre den eneste mulighed vi har da vi ikke selv har nogen bil og ikke har mulighed for at låne en, da alt familie bor i Nordjylland og vi på fyn.. hehe. og vores venner hernede har ikke nogen bil :s så derfor har vi været nød til at ofre det 500 kroner det kostede :s

Men jah glemte bare at spørge om de ville ringe inden de kom.. hehe.. 

Jeg mener at de ringer, men jeg er da ikke helt sikker. Fik i et tidspunkt hvornår de ville komme?

Anmeld

16. marts 2011

Trine89

victoria2008 skriver:

Jeg mener at de ringer, men jeg er da ikke helt sikker. Fik i et tidspunkt hvornår de ville komme?

Jo mellem 15 og 21 så alt er jo relativt..

Anmeld

16. marts 2011

afrobabies

Trine89 skriver:

Jo mellem 15 og 21 så alt er jo relativt..

Ja, det er da rimelig lang tid at skulle vente, hvis det er

Anmeld

16. marts 2011

Trine89

victoria2008 skriver:

Ja, det er da rimelig lang tid at skulle vente, hvis det er

Jep især i en tom lejlighed.. :s De bliver leveret til vores Nye lejlighed som vi først kan flytte op i, i weekenden :s så manden var oppe med en luftmadres i går så vi have lidt at sidde på deroppe.. hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.