Hvad er din undskyldning for at sidde oppe nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Dansker i England

Hej.

Som overskriften siger - hvad er din undskyldning for stadig at sidde foran computeren sådan en sen tirsdag aften?

Jeg er oppe fordi jeg slet ikke kan få snøvlet mig i seng - selvom jeg skal alt for tidligt op i morgen og har været træt hele dagen. Har egentligt slet ikke en legitim undskyldning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Maria-s

Dansker i England skriver:

Hej.

Som overskriften siger - hvad er din undskyldning for stadig at sidde foran computeren sådan en sen tirsdag aften?

Jeg er oppe fordi jeg slet ikke kan få snøvlet mig i seng - selvom jeg skal alt for tidligt op i morgen og har været træt hele dagen. Har egentligt slet ikke en legitim undskyldning 

Min undskyldning:

Jeg har "begyndende" veer

Anmeld

16. marts 2011

Dansker i England

Maria-s skriver:

Min undskyldning:

Jeg har "begyndende" veer

Wow - det var da faktisk en hel god grund til stadig at være oppe   Held og lykke med veerne

Anmeld

16. marts 2011

mamax3

Dansker i England skriver:

Hej.

Ka ikke sove...  Og ska op kl.07.00

Anmeld

16. marts 2011

anonym06

Jeg sidder foran skærmen, fordi jeg har været meget træt hele dagen, samt fordi jeg bare ikke KAN sove  (gab).

Anmeld

16. marts 2011

Dansker i England

mamax3 skriver:

Ka ikke sove...  Og ska op kl.07.00

Jeg har samme problem, men NU skal computeren slukkes, og så er det tid til at gå til køjs. Sov godt

Anmeld

16. marts 2011

Dansker i England

anonym06 skriver:

Jeg sidder foran skærmen, fordi jeg har været meget træt hele dagen, samt fordi jeg bare ikke KAN sove  (gab).

Hmm, kender det godt. Jeg vil i seng nu, og så håber jeg, du også kan falde i søvn i nat

Godnat

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

Ja nu er jeg så oppe fordi Oscar syns vi skal op tidlig i dag 

Anmeld

16. marts 2011

smokin

Jeg er oppe fordi Malou har grædt fra 02.30 til 03.15 og derefter var jeg selv så forkølet at jeg ikke kunne falde til ro igen 

Anmeld

16. marts 2011

SpunkenJo

Sidder i metroen på vej på arbejde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.