Pas på!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Darling<3

Hej Damer og få Mænd..

Jeg er blevet kontaktet af en mand der hedder LUKAS DAVIDSON, som påstår at han lejer et hus ud, i Kgs Lyngby, 147 kvm, indskud 5.500 og huslejen er også på 5.500 kr.

Han skriver ikke husnummeret, og allerede der ringede mine alarmer. Han skriver først på dansk, men slår over i engelsk, og forsætter der.

Jeg har søgt efter den adresse han gav mig, fandt huset, MEN, det viser sig at huset er til salg for 4.645.000 kr, og IKKE er til leje!

Jeg har snakket med Home, som har huset til salg, og de kan ikke gøre noget ved sagen, da det ikke er dem han prøver at snyde penge ud af.

Hvis i bliver kontaktet eller finder ligende, så pas på, overfør ALDRIG nogle penge, uden at sikre jer på alle tænkelige måder..

Ville bare lige komme med en advarsel

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Kamulla

det var da ellers bare et drømmehus... heh... men der ville mine alarm klokker ringe.. et træls hus på amager på 100m2 koster jo 9-11000 kr i husleje... og der er mange bolighajer derude...

Anmeld

15. marts 2011

Darling<3

Sallisørøver skriver:

det var da ellers bare et drømmehus... heh... men der ville mine alarm klokker ringe.. et træls hus på amager på 100m2 koster jo 9-11000 kr i husleje... og der er mange bolighajer derude...

Vil godt lige tilføje at huset, baseret på billederne, ikke er mere end de 5.500 hver Det er ikke et nyt og smart hus, så jeg synes at det passede meget godt Men har set inde hos Home, at den rigtige husleje er på 31.000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.