Hjælp til antenne til digitalt tv søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Pena

Hejsa

Efter at kanal 4 er rykket op i en dyrere kanalpakke, gider jeg simpelthen ikke have kanaltv længere.

Så jeg har besluttet mig for at nøjes med de kanaler der er gratis (dr1, dr2, dr hd, tv2 osv)

Jeg har et fladskærmstv med digital modtager.

Kan nogen fortælle mig hvad jeg mangler for at kunne se de gratis kanaler?

Jeg skal vel bruge en antenne af en art. Jeg bor i rækkehus i en boligforening, og har ingen antenne.

Jeg skal vel ikke have sådan en digital modtagerboks? Det er vel kun hvis ens tv ikke har digital modtager?

Kan man få et godt signal med en antenne? Jeg gider jo ikke stå med en staniolpind og røre ved tvet for at få signal

Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

afrobabies

Pena skriver:

Hejsa

Efter at kanal 4 er rykket op i en dyrere kanalpakke, gider jeg simpelthen ikke have kanaltv længere.

Så jeg har besluttet mig for at nøjes med de kanaler der er gratis (dr1, dr2, dr hd, tv2 osv)

Jeg har et fladskærmstv med digital modtager.

Kan nogen fortælle mig hvad jeg mangler for at kunne se de gratis kanaler?

Jeg skal vel bruge en antenne af en art. Jeg bor i rækkehus i en boligforening, og har ingen antenne.

Jeg skal vel ikke have sådan en digital modtagerboks? Det er vel kun hvis ens tv ikke har digital modtager?

Kan man få et godt signal med en antenne? Jeg gider jo ikke stå med en staniolpind og røre ved tvet for at få signal

Håber nogen kan hjælpe.

Mener godt at det kan virke med en almindelig stue antenne, men prøv at gå ind i et tv forretning og høre dem ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.