Det er så forfærdeligt i Japan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Dictes mor

Det er så gyseligt med alt det der sker i Japan. Jeg har en veninde, der bor i Tokyo, og hun er naturligvis meget rystet og meget ked af. Hun har fortalt lidt om, hvordan det er lige nu i Japan, og det er så forfærdeligt. Hun fortæller om angst, tårer og panik. Hun fortæller blandt andet, at hun og de fleste andre i byen har en alarm på deres mobiler, som kan advare mod jordskælv, og den har gået i gang non-stop de sidste fem dage, og hver gang den starter, så gribes hun af panik og angst og må skynde sig at finde et sted som er tilnærmelsesvis sikkert. Alarmen lyder sådan her siger hun:  http://www.youtube.com/watch?v=KcUWWGuZ6m0

Og så er der al det med atomkraftværket, det skræmmer hende helt vildt, og hun er bange for, hvad der skal ske, og hun er så rystet over, hvad der sker for hendes land i de her dage.

Jeg er ked af at se nyhederne, og tænker rigtig meget på hende for tiden. Det er så gyseligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

eElak

Jeg kan slet ikke forestille mig hvad de går igennem derovre lige nu.. Først med kæmpe jordskælv, og så atonkraftværkerne!! 

Jeg ville få dårlige nerver af den alarm der, men det er godt nok en smart ting alligevel... 

Indtil for nyligt har min venindes kæreste været derovre i noget af sin uddannelse, og hun har også været derovre.. jeg kan kun sige at jeg er meget lettet over at de er her i DK nu!! 

Anmeld

15. marts 2011

Mi

Ja det er godt nok frygteligt. Men hvor er det godt at Japan trods alt er et velfungerende land i forhold til jordskælv. Håber snart de kan få ro på dernede, så de kan begynde at komme sig over alle deres tab og bygge deres tilværelse op igen.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. marts 2011

Ka+Ma=Be

Ja, det er er sindssygt frygteligt Og desværre ikke kun for Japan. Jeg frygter virkelig hvor meget skade de her atomeksplotioner kommer til at foresage.

Det sidste jeg hørte var, at der var sporet stråling 9000 km væk  Det er jo helt vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.