Mænd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvorfor skal de mænd ALTID skrive sukkersødt pis til alle andre piger/kvinder udover deres kærester?

Jeg forstår simpelthen ikke mænds behov for at flirte osv. med andre piger/kvinder?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvorfor skal de mænd ALTID skrive sukkersødt pis til alle andre piger/kvinder udover deres kærester?

Jeg forstår simpelthen ikke mænds behov for at flirte osv. med andre piger/kvinder?!

Det gør mænd ikke ALTID, men kan godt forstå din trang til at generalisere, hvis du har været udsat for det..

Anmeld

15. marts 2011

oo

det er da nogle trælse mænd du har været udsat for selv kender jeg ikke den type - heldigvis!

Anmeld

15. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

De flirter vel ikke mere end kvinder gør, så jeg synes ikke det er fair at generalisere.
Mænd er måske bare mere åbenlyse, tror jeg
Det er også ok at flirte, så længe det blot bliver gjort på en måde, så det gøres med stil og så ens kæreste/ægtefælde forstår, det ikke betyder noget.
Selvfølgelig skal ens mand/kone ikke skrive sukkersøde beskeder til andre..så der er naturligvis grænser.
Men småflirt har aldrig generet mig, og generer heller ikke min mand, for vi lægger heller ikke spor skjul på, at vores partner er verdens dejligste og at vi elsker hinanden over alt på jorden.

Hvis man har en partner, der går over grænsen, så må man forklare ham/hende, at det vil man ikke finde sig i, og der er grænser for måden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. marts 2011

Fru Nielsen

Gør min mand ikke.. Han deler heldigvis kun ud af hans søde smser til mig!

Anmeld

15. marts 2011

B&J

lyder godt nok ikke sjovt måske skulle du snakke med din mand om det??

heldigvis har jeg ikke prøvet det

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

Tror heller ikke lige, at det er alle mænd, der gør det, når de har en kæreste.....???

Hvis jeg så min kæreste skrive sådan til andre piger, så ville jeg gå ud fra, at det var fordi han var interesseret i dem, og ville noget med dem udover bare at flirte..... så måske du lige sku ta' en snak med manden?? Havde jeg i hvert fald gjort.... Har en veninde, som lige er fået fra sin kæreste.. han havde altid skrevet sådan til andre piger, og så tog hun ham i, at være sammen med en anden her for et par uger siden... så nogle gange er der ikke langt fra bare at flirte, til at gøre noget ved sagen..... synes du skal sige til din kæreste/mand hvad det gør ved dig, at han skriver sådan til andre piger.... det er meget sårende! Og det skal han da vide, for det er jo slet ikke i orden, bare fordi man skriver det i en sms....

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

Jeg vil også nok sige, at det vist ikke gælder alle mænd, for det har jeg altså heller aldrig oplevet, heller ikke selvom han heller ikke skriver sådan noget til mig, men sådan er det jo nok efter næsten 9 år sammen.

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Der findes gode mænd derude, selvom der engang imellem er langt mellem snapsene Håber du finder lykken

Anmeld

15. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Kvinder gør det samme! Og det er nu heller ikke alle mænd der er sådan  

Kan godt forstå, hvis du er irriteret over det, hvis din kæreste gør det. Nu kender jeg ikke din kæreste, så kan ikke fortælle dig hvorfor han gør det, men jeg ved at en del mennesker af natur er ret flirtende og ofte er der ikke noget i det. Men igen, så kender jeg ikke til din kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.