Hej med dig 
Jeg har selv haft det på lidt samme måde, som dig.. Især i starten! Jeg havde slet intet overskud til noget som helst, og min største synder var is! SODAVANDSIS!! Mmmmh... nok mest pga. kvalmen...
Nu har jeg fået meget mere overskud, og kan derfor bedre få de lidt sundere ting ned.... i bund og grund synes jeg, at det er vigtigere, at få noget ned, end næsten intet at spise, fordi det lige er sundt.... Din krop skal nok sige til, hvis den mangler noget... Min baby vokser som den skal indtil videre, og jeg er først lige begyndt, at tænke lidt mere over hvad jeg putter i munden, for nu har jeg lyst til det....
Synes, at det vigtigt, at man spiser det, som man har lyst til... og alle tager på under en graviditet, så du skal ikke have dårlig samvittighed.... jeg har selv taget ca. 8 kg på nu, og er 24+3 i dag, så der er stadig ca. 3½ måned til fødslen... der skal nok ryge flere kg på, men så taber jeg det bare igen bagefter.... det vigtigste er, at min baby trives, så må jeg tage mig af mig selv og mit udseende bagefter 
Anmeld