hvor langt var i henne da

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

mamiolvi

i kunne se /mærke noget på jeres mave....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mortil4dejligepiger

Denne gang var jeg i 9. uge, da jeg synes, det var svært at skjule bulen på maven. Men jeg er også mange-gangs gravid.

Kan desværre ikke huske hvordan det var første gang...

Held og lykke

Anmeld

15. marts 2011

Zeus

Mener du at kunne mærke/se maven, eller mærke/se liv?

Anmeld

15. marts 2011

Kofoed.

Min mave blev hård omkring uge 7-8. kunne se noget i 10. - 11. uge. Det er tidligt, men der er så en grund

Anmeld

15. marts 2011

perlestump

første gang 20 uger henne kunne man se en bule og mærke liv 15 uge

anden gang 22 uger henne kunne man se en bule og mærke liv 15 uge

knus

Anmeld

15. marts 2011

perlestump

du kan se mine mave billeder fra begge gravidtet under billeder under følg en mave

Anmeld

15. marts 2011

Albatrossen

Hej

man begyndte så småt at kunne se noget i uge 16 men så er det også bare gået stærkt  og jeg er 1. gangs gravid

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

Puhe, føler allerede det er så lang tid siden, men mener, at man kunne se en bule i uge 12 sådan cirka.... men før det havde jeg egentlig en "delle"-lignende bule.. haha... jeg mærkede liv første gang for cirka 1 måneds tid siden, tror jeg, og jeg er 24+3 i dag.. men min livmoder ligger foran, så det er derfor at jeg ikke rigtig mærkede så meget inden da.... og nu mærker jeg bebsen hver eneste dag ret tydeligt, og kan også se min mave bevæge sig engang i mellem, hvis jeg ligger ned.. andre kan også mærke bebsen uden på maven 

Anmeld

15. marts 2011

Ka+Ma=Be

Jeg er i uge 15 og har en lille bule på maven Men jeg synes ikke, at jeg ser vildt gravid ud. Bare lidt småfed hehe.

Har ikke mærket liv endnu, men kan næsten ikke vente! Er overbevist om, at det er en helt fantastisk følelse

Anmeld

15. marts 2011

Fenja09

Jeg var omkring uge 11, 12 da man kunne se bule på maven, men har da kunne både mærke ( ikke liv) og selv se at jeg var gravid fra omkring uge 7, men det var vidst først synligt for andre omkring NF-scanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.