NF + Vandrejournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Bshizzle

Hey i søde tøser..

Jeg viste ikke lige hvem jeg skulle spørge, så håber i kan svare på mit spørgsmål.

Jeg står og skal til NF scanning i morgen formiddag (jubel..  !! )
Men jeg har smidt min Vandrejournal væk ..
- SKAL den med.. eller kan de undvær den lige i morgen??

..Syntes jeg har vendt hele huset i bunden for at finde den.. så må ha glemt den hos nogen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

AnneBJ

Jeg vil mene den er ret vigtig imorgen, da risikovurderingen bliver skrevet derpå. Det bliver også skrevet, hvis din termin rykkes lidt, baseret på babys størrelse... 

Anmeld

15. marts 2011

Laulund87

Ja det er nok et af de vigtigste tidspunkter hvor den skal med

Anmeld

15. marts 2011

Levi&LilysMor

Jeg har fået at vide af min læge at den skal med mig lige meget hvor jeg skal hen...så det mener jeg også man skal andre steder da der netop skal skrives i den ...

Anmeld

15. marts 2011

Bshizzle

Crap... Tis.. ØV!! ...

Må se om jeg kan få fat i min Læge i morgen så..

Tak for jeres svar..  

Anmeld

15. marts 2011

TineA

Bshizzle skriver:

Hey i søde tøser..

Jeg viste ikke lige hvem jeg skulle spørge, så håber i kan svare på mit spørgsmål.

Jeg står og skal til NF scanning i morgen formiddag (jubel..  !! )
Men jeg har smidt min Vandrejournal væk ..
- SKAL den med.. eller kan de undvær den lige i morgen??

..Syntes jeg har vendt hele huset i bunden for at finde den.. så må ha glemt den hos nogen. 

Det er meget vigtigt.. Men jeg kom også selv til at smide min væk en dag (troede jeg, fandt den selvfølgelig da jeg kom hjem fra hospitalet - i den mappe, som jeg havde med på hospitalet - DOH!!)

Men den søde jordemoder skrev en ny/midlertidig til mig, så hvis ikke jeg fandt den gamle, ville hun i samarbejde med lægen lave en ny.. Så det skal nok gå

Anmeld

15. marts 2011

Lotus86

Min jordemoder er kommet til at 'stjæle' min side nr. 2, og da vi var til md-scanning lavede de bare en ny side, og lægen har jo kopi af din vandrejournal, så det laver jo bare en ny. Du er sikkert ikke den første der har mistet den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.