Føler lidt der bliver gjort grin med mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Manakauapo

Har lige på et andet forum, fået en henvendelse fra en kvinde, der skal holde barnedåb for sin lille datter nu på søndag, om jeg ikke ville lave kage til hende.

Altså jo, det kunne jeg da godt, hvis det ikke var til så mange! Men hvad kommer kvinden så ikke lige og fortæller? At det er til 85 personer og at hun gerne ville hente allerede fredag aften?! Plus at hun kun ville give 500 kr. for det. Det dækker jo ikke engang udgifterne!!

Der må jeg indrømme at jeg står lidt af! Hvordan kan man helt seriøst tro på, at man kan give en kagebager 3 dage (!) til at lave kage til så mange personer? Det er da lidt at gøre grin med os!

Da jeg takkede nej tak til opgaven, blev hun bare rigtig fornærmet. Men det må hun så være alene om..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

morethanperfect

Valkyrien skriver:

Har lige på et andet forum, fået en henvendelse fra en kvinde, der skal holde barnedåb for sin lille datter nu på søndag, om jeg ikke ville lave kage til hende.

Altså jo, det kunne jeg da godt, hvis det ikke var til så mange! Men hvad kommer kvinden så ikke lige og fortæller? At det er til 85 personer og at hun gerne ville hente allerede fredag aften?! :O Plus at hun kun ville give 500 kr. for det. Det dækker jo ikke engang udgifterne!!

Der må jeg indrømme at jeg står lidt af! Hvordan kan man helt seriøst tro på, at man kan give en kagebager 3 dage (!) til at lave kage til så mange personer? Det er da lidt at gøre grin med os!

Da jeg takkede nej tak til opgaven, blev hun bare rigtig fornærmet. Men det må hun så være alene om..

Ohh God .. Det kan du da sagtens . Kom dog bare i gang 

Anmeld

15. marts 2011

kiwifrugten

Haha ja hold da op det må jeg nok sige, hun kan da ikke forvente du har tid eller lyst til at kunne lave til så mange mennesker på så få dage.

Hvad tager du ellers for at lave dåbskager? Jeg skal holde til juli og vi er ca 14 prs.

Anmeld

15. marts 2011

Manakauapo

morethanperfect skriver:

Ohh God .. Det kan du da sagtens . Kom dog bare i gang 

Jeg har nok i din søde

Har lige sat bundende i ovnen, og imorgen begynder det sjove med fyld.

Anmeld

15. marts 2011

morethanperfect

Valkyrien skriver:

Jeg har nok i din søde

Har lige sat bundende i ovnen, og imorgen begynder det sjove med fyld.

Jaaa Jubiiii .. Du må gerne holde mig opdateret med billeder Så kan jeg også se hvordan man gør 

Anmeld

15. marts 2011

Manakauapo

kiwifrugten skriver:

Haha ja hold da op det må jeg nok sige, hun kan da ikke forvente du har tid eller lyst til at kunne lave til så mange mennesker på så få dage.

Hvad tager du ellers for at lave dåbskager? Jeg skal holde til juli og vi er ca 14 prs.

Jamen jeg siger normalt 25 kr. pr. person, da det kun lige dækker mine udgifter.

Og det er nemlig rigtigt! Jeg har virkelig ikke lyst til at bruge alle mine ledige dags- og nattetimer på at lave kage, bare fordi hun er lidt sent ude!

Anmeld

15. marts 2011

Manakauapo

morethanperfect skriver:

Jaaa Jubiiii .. Du må gerne holde mig opdateret med billeder Så kan jeg også se hvordan man gør 

Det skal jeg nok gøre

Anmeld

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Valkyrien skriver:

Altså jo, det kunne jeg da godt, hvis det ikke var til så mange! Men hvad kommer kvinden så ikke lige og fortæller? At det er til 85 personer og at hun gerne ville hente allerede fredag aften?! Plus at hun kun ville give 500 kr. for det. Det dækker jo ikke engang udgifterne!!

enten er det at gøre grin og ellers har hun bare slet ikke begreb om hvilket arbejde der ligger i det:0)

Anmeld

15. marts 2011

oo

du skal også passe på der ikke er nogen der "snupper" dig...jeg kan huske der var nogle tråde for et halvt (måske et helt) års tid siden fordi at man jo skal have alt muligt godkendt når man laver kager på bestilling til folk man reelt ikke kender!

Anmeld

15. marts 2011

Maria-s

Ej hold da op! Selvfølgelig gider du da lave kage(r) til 85 personer for under 6 kr. pr. person  Inklusiv arbejdstimer og materialeforbrug. Det er da et scooooop af et "job"

Hehe det er sjovt som nogle folk tror at når man laver kreative ting om det er mad, tøj eller andet, så 1) har man ingen udgifter til materialer, 2) man har ikke andet at lave/ fylde sin hverdag med end at lave til vidt fremmede mennesker. Jeg har før hen syet selskabskjoler, corsager og dets lige som proffesion. Blev flere gange spurgt at folk om jeg privat ville sy til dem. Når jeg så fortalte at de skulle ligge fx 1500 kr. til materialer (hvis fx silke) + arbejdsløn, så blev mange fuldstændig forfærdede og korsede sig! Så jeg siger simpelthen nej idag når folk spørger, for jeg gider ikke sy gratis til folk jeg ikke kender. Vil da meget hellere bruge tiden på at sy til min bettemand

Så jeg tror egentlig ikke hun laver grin med dig, hun har bare ikke regnet på hvad hun egentlig ber dig om til hvor mange personer og så har hun da lige tænkt, ahhmen det er jo "sort" så det MÅ da være meeeget billigere end ved en konditor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.