Øv hvor er jeg sur!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

grinny

Som nogen nok ved har jeg for 14 dage siden fået fjernet mine mandler, det har været en rigtig skidt omgang for mig med betændelse og blod, derfor har det taget mig noget tid at komme oven på igen!

Jeg har så ikke været i skole i 14 dage da det ikke lige var det jeg havde mest lyst til, og ja, 14 dage er lang tid, men når man virkelig er syg bliver man jo nød til det.

Har så fået af vide idag at jeg skal til samtale på torsdag fordi de mener at 14 dage var for lang tid at være væk fra skolen, og det kunne virkelig ikke tage så lang tid at komme oven på igen..

De har alle de informationer som jeg har fået af læge og sygehuset, de fik alle dage og datoer af vide lang tid før jeg overhovedet skulle ind og alligevel er de så frække at sige at 14 dage var for lang tid 

Så nu skal jeg til en samtale hvor jeg kan fortælle hvorfor jeg har været væk og der står i brevet jeg har fået at det muligvis kan fører til en udsmidning!! Jeg er så gal!!

Jeg har minimalt fravær i forvejen, jeg har læst + lavet lektier mens jeg har været sygemeldt! Synes slet ikke jeg fortjener den samtale 

Bare lidt brok herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Dinna88

Hvilken skole er du på??

Jeg vil da BESTEMT ikke mene at det er nok til at smide dig ud???? 

Anmeld

15. marts 2011

grinny

Dinna88 skriver:

Hvilken skole er du på??

Jeg vil da BESTEMT ikke mene at det er nok til at smide dig ud???? 

Går på HHX

Mener heller ikke selv at de kan smide mig ud, og tror heller ikke at de gør det, men bare det at de "truer" med det i brevet det synes jeg er vildt 

Anmeld

15. marts 2011

Dinna88

grinny skriver:

Går på HHX

Mener heller ikke selv at de kan smide mig ud, og tror heller ikke at de gør det, men bare det at de "truer" med det i brevet det synes jeg er vildt 

Det lyder sørme sært. På min skole får vi mundtlige samtaler hvor vi skal angive årsager. Er årsagerne gode, så sker der ingenting. Ellers får  man en advarsel. Så kører den ellers på flere mundtlige advarsler, og til sidst en skriftlig. Til aller sidst skal man forsvare sig i et brev, hvor man skriver hvorfor man ikke skal op i pensum. Men at smide elever ud er jo penge ud af vinduet, så det sker meget sjældent!

Anmeld

15. marts 2011

grinny

Dinna88 skriver:

Det lyder sørme sært. På min skole får vi mundtlige samtaler hvor vi skal angive årsager. Er årsagerne gode, så sker der ingenting. Ellers får  man en advarsel. Så kører den ellers på flere mundtlige advarsler, og til sidst en skriftlig. Til aller sidst skal man forsvare sig i et brev, hvor man skriver hvorfor man ikke skal op i pensum. Men at smide elever ud er jo penge ud af vinduet, så det sker meget sjældent!

Hold da op, sådan er det SLET ikke på min skole.

En fra min klasse blev smidt ud for 3 uger siden og han havde ikke været til en eneste samtale, han fik bare af vide at lærerne havde dømt ham til ikke at kunne klare en eksame så derfor røg han!

Anmeld

15. marts 2011

Dinna88

grinny skriver:

Hold da op, sådan er det SLET ikke på min skole.

En fra min klasse blev smidt ud for 3 uger siden og han havde ikke været til en eneste samtale, han fik bare af vide at lærerne havde dømt ham til ikke at kunne klare en eksame så derfor røg han!

Det er da vildt, at det er så forskelligt  "klassen gæst" i vores blå bog har for året omkrinfg 20 % fravær, dårlige karakterer og mangler fraværsårsager, hun skal til at skrive det brev om pensum. Der skal MEGET til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.