Som nogen nok ved har jeg for 14 dage siden fået fjernet mine mandler, det har været en rigtig skidt omgang for mig med betændelse og blod, derfor har det taget mig noget tid at komme oven på igen!
Jeg har så ikke været i skole i 14 dage da det ikke lige var det jeg havde mest lyst til, og ja, 14 dage er lang tid, men når man virkelig er syg bliver man jo nød til det.
Har så fået af vide idag at jeg skal til samtale på torsdag fordi de mener at 14 dage var for lang tid at være væk fra skolen, og det kunne virkelig ikke tage så lang tid at komme oven på igen..
De har alle de informationer som jeg har fået af læge og sygehuset, de fik alle dage og datoer af vide lang tid før jeg overhovedet skulle ind og alligevel er de så frække at sige at 14 dage var for lang tid 

Så nu skal jeg til en samtale hvor jeg kan fortælle hvorfor jeg har været væk og der står i brevet jeg har fået at det muligvis kan fører til en udsmidning!! Jeg er så gal!!
Jeg har minimalt fravær i forvejen, jeg har læst + lavet lektier mens jeg har været sygemeldt! Synes slet ikke jeg fortjener den samtale 
Bare lidt brok herfra!
Anmeld