Kan i hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Madam Blå

Jeg har været indlagt da man var bange for, at jeg havde en graviditet udenfor livmoderen. Heldigvis sad graviditetssækken hvor den skulle Men scanningen målte mig til at være 4+6 i går, hvor jeg skulle være 6+0 ca. Det bekymrer mig meget..Mine symptomer på graviditet har været rigtig kraftige. Meget ondt i maven i tre ugen nu, kvalme, ondt i lænden, og ekstremt opsvulmede og ømme bryster.. Så kan ikke fådet til at passe med at jeg kun lige skulle være blevet gravid for så lidt siden..

Så mit spørgsmål til jer kloge damer er: Kan man godt regne så meget forkert? Jeg er bange for at fosteret er gået til, og derfor er så småt..

Jeg har ogsålæst nogle steder at det er forskelligt hvor meget det vokser til at starte på...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Kofoed.

Jeg har været indlagt da man var bange for, at jeg havde en graviditet udenfor livmoderen. Heldigvis sad graviditetssækken hvor den skulle Men scanningen målte mig til at være 4+6 i går, hvor jeg skulle være 6+0 ca. Det bekymrer mig meget..Mine symptomer på graviditet har været rigtig kraftige. Meget ondt i maven i tre ugen nu, kvalme, ondt i lænden, og ekstremt opsvulmede og ømme bryster.. Så kan ikke fådet til at passe med at jeg kun lige skulle være blevet gravid for så lidt siden..

Så mit spørgsmål til jer kloge damer er: Kan man godt regne så meget forkert? Jeg er bange for at fosteret er gået til, og derfor er så småt..

Jeg har ogsålæst nogle steder at det er forskelligt hvor meget det vokser til at starte på...

Knus

for alt er som det skal være. Bare en langsom vokser

Mine to er der 4 dages forskel på, så alle bebser kan vokse forskelligt og der var også den forskel til tryghedsscanningen, da jeg var 7+5 (7+1 var den lille). Så du skal bare til scanning om 2 ugers tid og så hjertet også er kommet godt i gang.

Anmeld

15. marts 2011

Madam Blå

Ja, det håber jeg også

Men det er godt nok svært at skulle vente så længe. Især nu hvor jeg er ramt af slem nervøsitet.. Og fordi det er 8 dages forskel.. Men vi

Anmeld

15. marts 2011

Kofoed.

Kristinav skriver:

Ja, det håber jeg også

Men det er godt nok svært at skulle vente så længe. Især nu hvor jeg er ramt af slem nervøsitet.. Og fordi det er 8 dages forskel.. Men vi

Ja det er det, men tror du vil have det bedre, vis du venter til hjerteslag. Men det er mega svært og vente når man er nervøs. Tror nok, at man godt der kan være 8 dags forskel.

Anmeld

15. marts 2011

sweet

Kristinav skriver:

Knus

da jeg var oppe til en trykheds scanning skulle jeg have været 7+0 men scanningen sagde jeg var 6+4 og der var fint hjerteblink...

Anmeld

15. marts 2011

Madam Blå

Jeg håber i hvert fald at det godt kan passe  Men jeg venter på hjerteblink så.. Fra hvornår kan man med sikkerhed se det? Ved i det?

Uhh det bliver hårdt at vente.. Godt man har baby.dk

Anmeld

15. marts 2011

kkk

Kristinav skriver:

Knus

Fordi jeg har aborteret nogle gange, blev jeg sendt til tidlig scanning hos gynækolog da jeg var 5+2. Her sagde gynækologen at hun ville anslå at jeg var i tredje uge og at jeg MAX kunne være i 4. uge. Hun satte mig altså to uger tilbage i graviditeten (til ægget nærmest ikke skulle ha' sat sig fast endnu).

Det gjorde selvfølgelig mig vildt bekymret, og jeg forventede 100% at der var endnu en abort på vej - så jeg kender din bekymring fuldstændig!

Senere scanninger viste at den første gynækolog tog fejl og at den lille spunk var præcis så gammel som mine egne beregninger anslog den til at være.

Så med udgangspunkt i min erfaring - kan der sagtens tages fejl og gives forkerte meldinger.

Anmeld

15. marts 2011

Maalene

Tror ikke du skal være så nervøs

Jeg blev sat 3 dage tilbage til vores tryghedsscanning, og det føltes som om, jeg havde ÆL 5 dage senere end beregningerne sagde, jeg skulle have... Så det kan jo sagtens være tilfældet hos dig

Min læge sagde dog til mig, at så tidligt, kunne de slet ikke sige, hvor langt henne man var, så hun satte mig 3 dage frem igen, og får endelig afgjort på mandag til NF, hvor langt henne jeg er

Håber på det bedste - og så lige en kæææmpe knus

Anmeld

15. marts 2011

Madam Blå

Er glad for at jeg ikke er den eneste For hold op man bliver hurtigt bekymret for den lille spunk. Men jeg satser på at det hele er som det skal være. Og at min spunk bare er lidt lille i det, eller noget.

Tusind tak for jeres erfaringer Det hjælper en hel del, at vide at jeg ikke er den eneste

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.