Bare lidt brok herfra.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Anonym trådstarter

Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg , men trænger virkelig til at komme ud med det 

Er såå forbandet træt af min kæreste..  Jeg føler det som om jeg bor sammen med min far.. Jeg skal spørger min kæreste om alt , f.eks , hvis jeg gerne vil have nyt tøj , osv.. ER SÅ SKIDE TRÆT AF DET.. Vi skal på weekend tur her i weekenden med hans familie , og i den anledning ville jeg altså gerne lige kunne farve mit hår & købe noget foundation , bare for lige at se lidt godt ud.. Men nææ nej , det måtte jeg fandeme ikke...  Men skal han have Fladskærm , computer ting , så kan det da sagtens købes..

Har ærlig talt mest lyst til at forlade ham , vi skændes hele tiden , over alle mulige ting.. Vi har et barn sammen & tror ærlig talt det er bedst at sige stop nu , for at vores små skænderier ikke skal påvirke hende..

Det er bare små bagetæller vi skændes om , men hans tilstedeværelse gør mig bare nogle gange sååå , jaaaa ÅHHHHHH 

Sorry mit brokkeri , men måtte have det ud et eller andet sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

samantha1986

Har i fælles økonomi siden du skal spørge ham om lov til at købe noget?

Kan godt forstå at du ikke har lyst til at blive ved da det jo og tærer på dig. Og det giver dig jo ikke ligefrem overskud til den lille

Anmeld

15. marts 2011

Frk.S

Det kan jeg sgu godt forstå at du er gal over. Jeg havde i hvert fald aldrig fundet mig i det. Det holder da ingen steder, at han kan købe hvad han vil, men du ikke kan købe lidt til dig selv.

Anmeld

15. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg , men trænger virkelig til at komme ud med det 

Er såå forbandet træt af min kæreste..  Jeg føler det som om jeg bor sammen med min far.. Jeg skal spørger min kæreste om alt , f.eks , hvis jeg gerne vil have nyt tøj , osv.. ER SÅ SKIDE TRÆT AF DET.. Vi skal på weekend tur her i weekenden med hans familie , og i den anledning ville jeg altså gerne lige kunne farve mit hår & købe noget foundation , bare for lige at se lidt godt ud.. Men nææ nej , det måtte jeg fandeme ikke...  Men skal han have Fladskærm , computer ting , så kan det da sagtens købes..

Har ærlig talt mest lyst til at forlade ham , vi skændes hele tiden , over alle mulige ting.. Vi har et barn sammen & tror ærlig talt det er bedst at sige stop nu , for at vores små skænderier ikke skal påvirke hende..

Det er bare små bagetæller vi skændes om , men hans tilstedeværelse gør mig bare nogle gange sååå , jaaaa ÅHHHHHH 

Sorry mit brokkeri , men måtte have det ud et eller andet sted

Det lyder godt nok lidt som om, at han styre hvad i har brug for og ikke brug for med hård hånd! Jeg tænker også om i har fælles konto/økonomi, eller om du ikke selv har et kort så du bare kan hæve de penge du mener i har råd til at du bruger?

Jeg har bevidst valgt, at manden herhjemme styrer det meste af økonomien, da han er bedre til IKKE at impuls-købe, hvor jeg kan bruge en del penge på det

Han ville dog aldrig nægte mig en ny foundation, hvis jeg stod og manglede den - frisøren er måske lidt noget andet fordi det hurtigt koster 1000 kr (for mig) så det ville også skulle "planlægges" lidt før jeg bare kan det

Synes du skal tage en snak med ham, uden at skændes, men hvor du fortæller hvordan du har det og at i bliver nødt til at finde en løsning på det, for ellers holder det ikke i længden.

Pøj pøj med det!

/Fenja

Anmeld

16. marts 2011

linemouse

Det ville jeg godt nok heller ikke finde mig i.....

Hånden på hjertet, så synes jeg ikke, at det lyder som et særligt 'sundt' forhold, men det er jo kun baseret på dette indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.