Paraplyklapvogn fra Jysk, Bilka m.f

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.995 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Nemesis

Fåes det ikke længere??

Leder efter en billig paraplyklapvogn med kaleche, men selv i bilkas katalog kan jg kun finde ABC klapvogne.

Sådan en har jeg allerede og har IKKE lyst til at den skal med på en flyvetur, så derfor en paraplyklapvogn.

Er der en der har være i bilka for nyligt og har set om det har en billig klapvogn?? Bare så jeg ikke ligger og kører en time hver vej forgæves.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

ekzunz

ladydan1 skriver:

Fåes det ikke længere??

Leder efter en billig paraplyklapvogn med kaleche, men selv i bilkas katalog kan jg kun finde ABC klapvogne.

Sådan en har jeg allerede og har IKKE lyst til at den skal med på en flyvetur, så derfor en paraplyklapvogn.

Er der en der har være i bilka for nyligt og har set om det har en billig klapvogn?? Bare så jeg ikke ligger og kører en time hver vej forgæves.

Hvilken Bilka kan du nå på en time??? Jeg er bare nysgerrig - jeg savner Bilka.....

Anmeld

15. marts 2011

Nemesis

Znuzke skriver:

Hvilken Bilka kan du nå på en time??? Jeg er bare nysgerrig - jeg savner Bilka.....

Bilka i Ishøj kan vi godt nå på en time :-).... det må du da også kunne.... vi kan både tage den over de små veje men også via motorvejen.

Anmeld

15. marts 2011

ekzunz

ladydan1 skriver:

Bilka i Ishøj kan vi godt nå på en time :-).... det må du da også kunne.... vi kan både tage den over de små veje men også via motorvejen.

Ja, Ishøj er vel egentligt ikke så langt væk....hmmm.... .Jeg foretrækker nu den i Næstved 

Jeg har iøvrigt sådan en her (ihverfald noget lign.) stående i kælderen. Den trænger til en gevaldig rengøring, men du må få den hvis du vil.....

https://www.baby.dk/debat/17011pi1/diverse/peter-plys-klapvogn-saelges.aspx

Anmeld

15. marts 2011

Nemesis

Znuzke skriver:

Ja, Ishøj er vel egentligt ikke så langt væk....hmmm.... .Jeg foretrækker nu den i Næstved 

Jeg har iøvrigt sådan en her (ihverfald noget lign.) stående i kælderen. Den trænger til en gevaldig rengøring, men du må få den hvis du vil.....

https://www.baby.dk/debat/17011pi1/diverse/peter-plys-klapvogn-saelges.aspx

Seriøst??

Det vil jeg virkelig meget gerne så! Kan sagtens give den en omgang :-) Det vigtigste er at der er kaleche på da vi skal til solrige egne.

aii det ville virkelig være alletiders.

Sisse

Anmeld

15. marts 2011

ekzunz

ladydan1 skriver:

Seriøst??

Det vil jeg virkelig meget gerne så! Kan sagtens give den en omgang :-) Det vigtigste er at der er kaleche på da vi skal til solrige egne.

aii det ville virkelig være alletiders.

Sisse

Jeps - den må du gerne få. Jeg ved ikke om den er heeelt magen til, men næsten ihvertfald. Den er bare møgbeskidt, men det kan vel gå af med vand og sæbe.....

Anmeld

15. marts 2011

Nemesis

Znuzke skriver:

Jeps - den må du gerne få. Jeg ved ikke om den er heeelt magen til, men næsten ihvertfald. Den er bare møgbeskidt, men det kan vel gå af med vand og sæbe.....

aii hvor er det bare fantastisk 

hvornår vil jeg kunne hente den?

Ihh hvor er du dog fantastisk.

Sisse

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

ladydan1 skriver:

aii hvor er det bare fantastisk 

hvornår vil jeg kunne hente den?

Ihh hvor er du dog fantastisk.

Sisse

Jamen du kan hente den når du har tid Jeg er ikke hjemme fredag, men ellers er jeg stort set hjemme det meste af tiden. Weekenden står desværre også på hus&have arbejde, så der er vi også hjemme.

Anmeld

16. marts 2011

Nemesis

Znuzke skriver:

Jamen du kan hente den når du har tid Jeg er ikke hjemme fredag, men ellers er jeg stort set hjemme det meste af tiden. Weekenden står desværre også på hus&have arbejde, så der er vi også hjemme.

Er du hjemme i morgen??

Så kommer jeg nemlig meget gerne og henter den...ellers så sig en tid det passer dig bedst :-)

Sisse

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

ladydan1 skriver:

Er du hjemme i morgen??

Så kommer jeg nemlig meget gerne og henter den...ellers så sig en tid det passer dig bedst :-)

Sisse

Ja, jeg er hjemme imorgen

Formiddag, eftermiddag, aften???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.