Kaleche rengøring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

birthee

Jeg har en barnevogn fra Frederik, som skal i brug om gerne lige om lidt  jeg vil gerne have gjort kalechen ren, men den er jo ligesom ikke lige til at putte i vaskemaskinen... hvordan har I gjort jeres kaleche ren???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

LISBETH:-)

birthee skriver:

Jeg har en barnevogn fra Frederik, som skal i brug om gerne lige om lidt  jeg vil gerne have gjort kalechen ren, men den er jo ligesom ikke lige til at putte i vaskemaskinen... hvordan har I gjort jeres kaleche ren???

Knus

Jeg afleverede den til rens (sammen med liften) på et lokalt renseri.

Anmeld

15. marts 2011

Laulund87

lisbeth2910 skriver:

Jeg afleverede den til rens (sammen med liften) på et lokalt renseri.

Smart! Måske spørger jeg dumt, men kan man aflevere hele barnevognskassen? 

Anmeld

15. marts 2011

LISBETH:-)

Smart! Måske spørger jeg dumt, men kan man aflevere hele barnevognskassen? 

Ved det ikke? På min kan man tage stoffet af kassen, så jeg afleverede kun stoffet. Det tror jeg nu man kan på de fleste.

Jeg gjorde faktisk det samme med stoffet til baby autostolen, som vi skulle genbruge.

Anmeld

15. marts 2011

Kamulla

jamen..  jeg tog den med i brusekabinen og så skrubbede jeg løs der.. har vasket min søns et par gange også den fra klapvognen... det virker altså her

Anmeld

15. marts 2011

birthee

Sallisørøver skriver:

jamen..  jeg tog den med i brusekabinen og så skrubbede jeg løs der.. har vasket min søns et par gange også den fra klapvognen... det virker altså her

Har du så brugt Biotex til at vaske med eller???

Anmeld

15. marts 2011

Kamulla

birthee skriver:

Har du så brugt Biotex til at vaske med eller???

ja det kan godt bruges inden i.. der skyllede jeg den og sprøjtede foret med Biotex.. men ikke ude på kallechen... tror ikke den har godt af det der

Anmeld

15. marts 2011

birthee

Sallisørøver skriver:

ja det kan godt bruges inden i.. der skyllede jeg den og sprøjtede foret med Biotex.. men ikke ude på kallechen... tror ikke den har godt af det der

Det er også kun til indvendig jeg vil bruge det... så har du brugt biotex på flaske??? Altså det der skum-agtige noget???

Anmeld

15. marts 2011

Kamulla

birthee skriver:

Det er også kun til indvendig jeg vil bruge det... så har du brugt biotex på flaske??? Altså det der skum-agtige noget???

har købt det som ALM spray.. har haft det skum.. det noget rod på så store ting syntes jeg... så¨gider ikke skum  

Anmeld

15. marts 2011

birthee

Sallisørøver skriver:

har købt det som ALM spray.. har haft det skum.. det noget rod på så store ting syntes jeg... så¨gider ikke skum  

Så må jeg ned og finde en spray imorgen... og vil da lige ligge vejen forbi renseriet, og høre om de gør i det med at rense kalecher...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.