jeg er tude færdig.. har bare grædt og grædt og grædt i to timer nu..
har snakket med boligselskabet i dag, vi er blevet rykket tre pladser ned på ventelisten til rækkehuset... det gir os statistisk set 25,5 års ventetid før vi får tilbudt noget..
min kærestes store datter på 10 står og skal til at flytte fast ind hos os fordi hun ikke vil være hos sin mor mere, og jeg er gravid med termin i august, vi bor i en lille 2,5 værelset lejlighed hvoraf datteren har sit eget værelse på 6kvm, hvilket vi selvfølgelig altid høre brok over, fred være med det, men fordi vi ikke har råd til at flytte til noget større i området(som min kæreste og datteren ikke vil væk fra) udover rækkehuset, så er vi tvunget til at blive siddende i den her lejlighed med udsigter til at dele værelse med vores fremtidige søn indtil datteren flytter hjemmefra, hvilket alligevel liiiige er et par år, jeg kommer aldrig til at få gang i webshoppen som er starten på min store drøm så længe der ikke er plads til mine kreativitet i hjemmet... og som prikken over i´et rissikerer jeg at blive smidt ud af min uddannelse pga langvarig sygemelding, det tog mig to år at komme ind på uddannelsen...
ville bare sådan ønske der var noget jeg kunne gøre, men det virker bare håbløst lige nu..
skulle bare ud med det til nogen der forhåbentlig ikke bare siger at jeg skal tage mig sammen og blive voksen, for det er stort set det eneste jeg hører fra folk for tiden....
og så lige et tak til jer der har læst det hele... 
Anmeld