Har du fået malet køkkenlåger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Hvem?

Vi har et rigtig lækkert køkken, men desværre er et par af lågerne ved at se lidt brugte ud, vi er ved at udvide køkkenet og nu når vi er igang, kunne vi lige så godt se om vi kunne give køkkenet en ny omgang, min mand kan sprøjtemale, så det var jo nemt, men er der nogle er jer der har fået malet jeres "gamle" køkken?

Og må jeg se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Halbschön

SanneBoe skriver:

Vi har et rigtig lækkert køkken, men desværre er et par af lågerne ved at se lidt brugte ud, vi er ved at udvide køkkenet og nu når vi er igang, kunne vi lige så godt se om vi kunne give køkkenet en ny omgang, min mand kan sprøjtemale, så det var jo nemt, men er der nogle er jer der har fået malet jeres "gamle" køkken?

Og må jeg se billeder

Nej, men hvis I kender en autolakerer, så få ham til det.. Det blir så flot.. Min lillebror er autolakerer og har malet min søsters køkken.. Jeg kan finde billeder senere når jeg kommer på en computer

Anmeld

15. marts 2011

Hvem?

R&N skriver:

Nej, men hvis I kender en autolakerer, så få ham til det.. Det blir så flot.. Min lillebror er autolakerer og har malet min søsters køkken.. Jeg kan finde billeder senere når jeg kommer på en computer

Min mand går tit og sprøjtemaler på han arbejde, så den tjans har han fået, men jeg vil super gerne se billeder, hvis du har tid til at lægge dem ind

Anmeld

15. marts 2011

ønskebørn74

SanneBoe skriver:

Og må jeg se billeder

Eva har fået det gjort der ligger billeder i en vise køkken frem tråd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.